Punaisen Ristin Nuorten turvatalo päivystää joulun pyhinä

Nuorten turvatalo Turun Yliopistonkadulla päivystää läpi joulun 23.12. klo 17 – 27.12. klo 10. Punaisen Ristin Nuorten turvatalo on tarkoitettu 12–19-vuotiaille nuorille, jotka syystä tai toisesta tarvitsevat apua elämäntilanteensa selvittelyyn.

Turvatalolle voi tulla juttelemaan ja tarvittaessa turvatalolta saa myös väliaikaisen yöpymispaikan. Turvatalojen palvelut ovat nuorelle maksuttomia eikä lähetettä tarvita.

Turvataloista saa neuvontaa myös puhelimitse. Lisäksi turvatalot päivystävät netissä osoitteessa www.tukinet.net. Joulupäivänä Tukinetissä käydään Nuorten turvatalon vapaaehtoisten vetämä live-keskustelu klo 15–18.

Nuorten turvatalo, Turku
Yliopistonkatu 24 A 21, 20100 Turku
turvatalo.turku@punainenristi.fi

Lisätietoa: Johtaja Anja Tolonen, Nuorten turvatalo Turussa, anja.tolonen@punainenristi.fi, p. 040 845 6870