Punaisen Ristin Nuorten turvatalot päivystävät joulun pyhinä

12–19-vuotiaille nuorille suunnattujen Nuorten turvatalojen joulupäivystys on keskitetty pääkaupunkiseudulla tänä vuonna Vantaalle. Nuorten turvatalo Vantaan Rekolassa on jouluna avoinna 23.12. klo 17 – 27.12. klo 10. Yhteispäivystys palvelee tasapuolisesti helsinkiläisiä, espoolaisia ja vantaalaisia nuoria ja heidän perheitään.

Punaisen Ristin Nuorten turvatalot on tarkoitettu nuorille, jotka syystä tai toisesta tarvitsevat apua elämäntilanteensa selvittelyyn. Turvatalolle voi tulla juttelemaan ja tarvittaessa turvatalolta saa myös väliaikaisen yöpymispaikan. Turvatalojen palvelut ovat nuorelle maksuttomia eikä lähetettä tarvita.

Turvataloista saa neuvontaa myös puhelimitse. Lisäksi turvatalot päivystävät netissä osoitteessa www.tukinet.net. Joulupäivänä Tukinetissä käydään Nuorten turvatalon vapaaehtoisten vetämä live-keskustelu klo 15–18.

Helsingin ja Espoon turvatalot avautuvat 27.12. klo 17 normaalisti omissa yksiköissään.

Nuorten turvatalo, Vantaa
Sairaalakatu 3, 01400 Vantaa
turvatalo.vantaa@punainenristi.fi

Lisätietoa: Johtaja Pekka Väänänen, Nuorten turvatalo Vantaalla, pekka.vaananen@punainenristi.fi, 040 548 2750