Rakentamisen ja sisustamisen väritrendit kirjana

Juuri ilmestynyt värien suunnittelun ammattilaisille tarkoitettu ”Colour Feeling 2009/2010” -kirja näyttää, kuinka uusia trendivärejä yhdistetään ja käytetään luovasti. Tuotepäällikkö Reetta Riikonen Standardisoimisliitosta kertoo, että kirjassa on seuraavan kahden vuoden 32 tärkeintä trendiväriä sekä uutuutena myös metallivärit ”RAL EFFECT” -kokoelman mukaisesti.

Kirjassa on neljä päätrendiä, joissa jokaisessa on kahdeksan värisävyä omilla irrotettavilla väriliuskoillaan. Erilaisten värimaailmojen luominen helpottuu, tarvitaanpa sitten harmoniaa tai kontrasteja. Päätetyöskentelyä ei ole unohdettu, sillä kirjan mukana tulee kätevä CD ROM –levy.

”Colour Feeling 2009/2010” -kirja on tarkoitettu työkaluksi arkkitehdeille, sisustusarkkitehdeille, suunnittelijoille, maalareille sekä sisustajille – kaikille, jotka tarvitsevat värejä työssään. Kirja on hyödyksi kenelle tahansa, joka haluaa kehittää värien suunnittelutaitoaan ja kaipaa inspiraatiota.

Kirja on saatavana englanniksi ja saksaksi ja kuten aikaisemmatkin RAL-trendikirjat, se on tehty yhteistyössä lontoolaisen väriensuunnittelu- ja trendikonsultointiyrityksen Global Colour Research Ltd:n kanssa. Kirjan hinta on 82 € (+ alv 22 %).

RAL-tuotteita myy Suomen Standardisoimisliitto SFS, puh. 09 149 9331 (vaihde), s-posti sales@sfs.fi

Suomen Standardisoimisliitto SFS
Tuotepäällikkö Reetta Riikonen