SFS:n IT-standardisointi juhlii viisivuotistaivaltaan

SFS on hoitanut IT-standardisointia viisi vuotta. Sitä juhlitaan ensi viikon tiistaina 18.12.2013 iltapäiväseminaarin merkeissä. Tilaisuudessa kuullaan katsauksia eri aihealueiden standardisoinnista.

Viisivuotisen toiminnan kunniaksi nostetaan esille standardisointiin aktiivisesti osallistuneita henkilöitä; ilman heitä toiminta ei olisi saavuttanut nykyistä vakaata asemaa. SFS:n IT-standardisointi jakaa nyt ensimmäistä kertaa tunnustuspalkinnon standardisoinnissa kansallisesti ja kansainvälisesti ansioituneelle henkilölle.

IT-standardisoinnin toiminta SFS:llä alkoi keväällä 2007, kun TIEKE oli luopunut alan standardisoinnin koordinoinnista. Aluksi perustettiin kolme seurantaryhmää. Nyt seurantaryhmiä on jo kymmenen. Yhdestoista ryhmä perustetaan tammikuussa, kun kestävän tietotekniikan standardisoinnista kiinnostuneet pitävät ensimmäisen kokouksensa.

Lue seminaarin ohjelma sivulta www.sfs.fi/it/vuosiseminaari2012 ja ilmoittaudu mukaan osoitteeseen it-info@sfs.fi.

Lisätiedot IT-standardisoinnin toiminnasta: Susanna Vahtila, 09 149 9331.

Avainsanat: