Standardilehti alkoi ilmestyä netissä

Kansainvälinen standardisoimisjärjestö ISO on laittanut julkaisemansa ISO Focus+ -lehden sivuilleen Internetiin (www.iso.org) kaikkien vapaasti luettavaksi. Lehti on edelleen saatavissa myös maksullisena painettuna lehtenä. Englanninkielinen ISO Focus+ ilmestyy 10 kertaa vuodessa. Siinä kerrotaan standardien käytöstä ja hyödyistä.

ISOn sivuilla on luettavissa sekä lehden uusin numero että aiemmin ilmestyneet numerot vuodesta 2004 lähtien. Internetiin on laitettu vapaasti luettavaksi myös vuosina 2001-2009 ilmestynyt hallintajärjestelmästandardeja (ISO 9000, ISO 14000 ym.) käsitellyt ISOn lehti ”ISO Management Systems”.

ISOn lehtien pääsivu Internetissä on osoitteessa http://www.iso.org/iso/iso-magazines.htm

Suomen Standardisoimisliitto SFS ry
Tiedottaja Jyrki Alanko