Standardilehti sähköiseen muotoon

Suomen Standardisoimisliitto SFS ry:n vuodesta 1969 julkaisema lehti SFS-tiedotus on nyt luettavissa myös sähköisessä muodossa. Kyseessä on lehden tilaajien maksuton lisäetu. Sähköisen version lukemiseen tarvitaan lehden takasivulla olevaa tilaajanumeroa.

Sähköinen versio mukautuu tietokoneiden, älykännyköiden ja tablettien näytöille. Se on osoitteessa www.sfs-tiedotus.fi SFS-tiedotus ilmestyy viisi kertaa vuodessa.

SFS-tiedotus julkaisee ajankohtaisia asiantuntija-artikkeleita standardeista ja teknisistä säädöksistä. Sen luettelo-osassa luetellaan kaikki uudet SFS-standardit.

Helmikuussa ilmestynyt vuoden 2013 ensimmäinen numero pureutuu laajasti hallintajärjestelmiä käsittelevän maailman tunnetuimman standardin ISO 9001 uudistamiseen. Sen jutuissa kerrotaan myös standardien hyödyistä jätteiden syväkeräysastioita valmistavalle nokialaiselle Molok Oy:lle sekä siivouksen laatua käsittelevästä uudesta standardista SFS 5994 (INSTA 800) ja käyttöohjeiden standardista SFS-EN 82079-1.

SFS-tiedotuksen vuosikerta maksaa kestotilauksena 62,70 euroa (sis. alv. 10 %). Lehden voi tilata sen kustantajana toimivalta Stellatum Oy:ltä puhelimitse numerosta 03 4246 5301 ja sähköpostiosoitteesta tilaajapalvelu@stellatum.fi

SFS-tiedotus
Toimitussihteeri Jyrki Alanko