OUTOLINTU JATKAA LENTOAAN TV2:LLA SUNNUNTAISIN KLO 22.05

Report this content

SUSAMURU OY PL 1188, Microkatu 1 70211 KUOPIO puh 017 - 441 2310 fax 017 - 441 2051 www.susamuru.fi "Tämä joko naurattaa tai sitten ei, mutta ei mitään siltä väliltä....", katsojapalaute ensimmäisen osan jälkeen. OUTOLINTU JATKAA LENTOAAN TV2:LLA SUNNUNTAISIN KLO 22.05 Mitä tapahtuu kun palomiehet yrittävät sammuttaa omaa paloasemaansa? Miksi punkkarit eivät pidä linja-autoista? Kumpi on painavampi, paavi vai varastettu autostereo? Vastauksia näihin kysymyksiin ei löydy sketsisarja Outolinnusta. Sen sijaan Outolintu tarjoaa oman näkökulmansa muihin elämän keskeisiin asioihin, kuten urheiluun ja vampyyreihin. Outolinnun ovat käsikirjoittaneet Jani Naumoff ja Ilkka Villi, jotka myös näyttelevät sarjassa Olga Koskikallion, Kirsi Kärnän ja Juha Tulosen ohella. Ohjauksesta vastaa Marko Viitanen ja kuvauksesta Tuukka Temonen. Kuusiosaisen sarjan on tuottanut Susamuru Oy. Outolinnun maailma on vinkeästi vinossa. Testaa oman huumorintajusi yhteensopivuus sunnuntaina TV2:lla klo 22:05. Lisätietoja ja lento-ohjeita: Sari Isotalo, 040 - 504 8965, sari.isotalo@susamuru.fi Pressikuvia osoitteessa: www.yle.fi/tv2draama/outolintu/pressi.html ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/26/20040226BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/26/20040226BIT00010/wkr0002.pdf