Sami Nikupeteri Susteran Tutkimukset & tarkastukset -liiketoimintajohtajaksi

Susteran (ent. Raksystems) Tutkimukset & tarkastukset -liiketoimintajohtajaksi ja Sustera Suomen johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Sami Nikupeteri. Nikupeteri aloitti tehtävässään 3.6.2024.

Vankkaa kokemusta johtamisesta yli maarajojen

Nikupeteri siirtyi Susteralle Schneider Electriciltä, jossa hän on viimeiset kolme ja puoli vuotta toiminut liiketoiminnan johtotehtävissä Pohjoismaissa vastuullaan palveluliiketoiminnan kehittäminen, operatiivisen tehokkuuden ja kannattavuuden parantaminen sekä toimintojen johtaminen yli maarajojen Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Susteran Tutkimukset & tarkastukset -liiketoiminta on jaettu kuluttaja- ja ammattiasiakas-liiketoimintoihin. Kuluttajaliiketoimintaa tähän asti johtanut Kim Malmivaara sekä taloyhtiö- ja isojen kiinteistöjen liiketoimintaa vetänyt Jari Marttinen jatkavat liiketoiminnoissaan johtotehtävissä Nikupeterille raportoiden.

"Nikupeterillä on vahva osaaminen liiketoiminnan tuloksellisesta kehittämisestä ja kasvattamisesta jatkuvasti muuttuvassa markkinatilanteessa. Hänen kokemuksensa palvelumuotoilusta ja digitaalisten palveluiden kehittämisestä tukevat tarpeitamme tutkimus- ja tarkastuspalveluidemme kasvun johtamiselle, uuden strategian jalkauttamiselle sekä palvelukehitykselle dynaamisessa sidosryhmäympäristössä. On todella hienoa, että saimme Samin mukaan kehittämään Kimin ja Jarin kanssa yhdessä yrityksemme kivijalkana jo vuosikymmeniä toiminutta liiketoimintaa", iloitsee Sustera Suomen maajohtaja Keijo Leppävuori.

Osaksi vahvaa asiantuntijaorganisaatiota

Sustera on johtava kiinteistön elinkaaren asiantuntijayritys, jonka juuret ulottuvat Pohjoismaihin aina vuoteen 1989 asti. Yritys vaihtoi nimensä ja brändinsä huhtikuun 2024 lopulla Raksystemsistä Susteraksi. Yrityksen tavoitteena on kiihdyttää kiinteistöalan muutosta kohti vastuullista rakentamista ja kiinteistönpitoa.

"Huhtikuussa lanseerattu uusi strategia tuntuu vahvalta ja mielenkiintoiselta. Tilaisuus päästä osaksi vahvaa asiantuntijaorganisaatiota, joka on kiinteistöjen kuntotarkastusten ja -tutkimusten kärkiyritys, juuri tässä strategian jalkautusvaiheessa oli erittäin houkutteleva. Haluan osaamisellani olla kehittämässä liiketoimintaamme, jotta pystymme entistä paremmin tukea asiakkaidemme vastuullista toimintaa ja tavoitteita", Nikupeteri päättää.

Sustera tarjoaa asiantuntijapalveluita rakennuksen koko elinkaaren ajalle; tutkimme, tarkastamme ja laadimme selvityksiä. Annamme neuvoja, jotka ennaltaehkäisevät ongelmia ja pienentävät sekä uudiskohteiden että olemassa olevien rakennusten elinkaarikustannuksia.

Lisätietoja:

Keijo Leppävuori, maajohtaja Sustera Suomi, keijo.leppavuori@sustera.com, +358 44 766 5318
Sami Nikupeteri, liiketoimintajohtaja Tutkimukset & tarkastukset, sami.nikupeteri@sustera.com, +358 40 667 3885

Raksystems on nyt Sustera. Sustera on johtava kiinteistön elinkaaren asiantuntijayritys, jonka juuret ulottuvat Pohjoismaihin aina vuoteen 1989 asti. Yli 700 omistautuneen ammattilaisemme ansiosta varmistamme, että rakennukset kasvattavat arvoaan, pysyvät hyväkuntoisina ja tulevat ympäristöystävällisemmiksi. Tavoitteemme on kiihdyttää kiinteistöalan muutosta kohti vastuullista rakentamista ja kiinteistönpitoa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita rakennuksen koko elinkaaren ajalle; tutkimme, tarkastamme ja laadimme selvityksiä. Annamme neuvoja, jotka ennaltaehkäisevät ongelmia ja pienentävät sekä uudiskohteiden että olemassa olevien rakennusten elinkaarikustannuksia. Huolehdimme alati tiukentuvien vastuullisuus- ja energiatehokkuusvaatimusten toteutumisesta. Suunnittelemme, johdamme ja valvomme niin korjaus- kuin uudisrakennusprojektit ammattitaidolla.

Sustera - Buildings are for life.

sustera.fi

Avainsanat:

Pikafaktat

Susteran (ent. Raksystems) Tutkimukset & tarkastukset -liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Sami Nikupeteri. Nikupeteri aloitti tehtävässään 3.6.2024.

Lainaukset

Sami Nikupeteri, Tutkimukset & tarkastukset -liiketoimintajohtaja Sustera Suomi