Helsingin yliopisto valitsi kumppanikseen Suunnittelutoimisto Taivaan

Suunnittelutoimisto Taivas on voittanut Helsingin yliopiston kilpailutuksen yliopiston profiloinnin kehittämisestä ja varainhankinnan kampanjoinnista.

”Taivaan ehdotus osoitti vahvaa konseptointia ja sisälsi rohkean, kanavariippumattoman ehdotuksen”, Helsingin yliopiston viestintäjohtaja Jorma Laakkonen sanoo. Helsingin yliopisto kuuluu maailman yliopistojen huippukastiin. Suomalaisena instituutiona yliopistolla on halu parantaa tiedon saatavuutta ja keskittyä huipputason tutkimukseen alueilla, jotka tuovat Suomelle hyvinvointia ja menestystä. ”Helsingin yliopisto on meille todella kiinnostava asiakkuus. Yliopisto on valmis rohkeaan muutokseen. Odotamme yhteistyön avaavan ovia uudenlaiselle tekemiselle”, Taivas-konsernin johtaja Mikko Helme sanoo. Lisätietoja: Helsingin yliopisto viestintäjohtaja Jorma Laakkonen puh. 040 511 8338 jorma.laakkonen@helsinki.fi Taivas Mikko Helme Taivas Gropin toimitusjohtaja puh. 050 511 6767 mikko.helme@taivas.fi