Hyvää Päivää -juomat valitsivat Taivaan

Hyvinvointijuoma Hyvää Päivää on valinnut markkinointikumppanikseen Suunnittelutoimisto Taivaan. Taivas suunnittelee ja toteuttaa Suomen vanhimman, 10-vuotta täyttävän hyvinvointijuoman täysin uudistuvan viestinnän linjan sekä uuden makuvariantin lanseerauksen.

"Taivaan ehdotuksessa vakuutti tuore lähestymistapa ja kokonaisvaltainen markkinoinnin keinovalikoima. Nykyaikaiseen mainonnan suunnitteluun kuuluu saumattomana osana ratkaisujen löytäminen myös perinteisen mediakartan ulkopuolelta", Business Manager Nanna Järvinen Suomen Coca-Colalta kertoo. Syksyllä käynnistyvää viestintää varten brändin positiointia on tarkennettu ja yleisilmettä raikastettu. Tarkoituksena on rakentaa nykyaikaista tuotemielikuvaa, joka auttaa kuluttajia tekemään helppoja päivittäisiä hyviä valintoja oman hyvänolon puolesta. ”Hyvää Päivää -juomat ovat hyviä ja laadukkaita tuotteita, joiden tunnettuus on korkealla, mutta joihin liittyvät mielikuvat eivät nyt ole tuotteiden ansaitsemalla tasolla. Tulevan kampanjan lähestymis- ja ajattelutapa kiinnostaa varmasti perinteisten hyvinvointijuomien ydinkuluttajien ohella myös uusia kohderyhmiä”, Taivaan toimitusjohtaja Timo Julkunen kommentoi. Taivaan Hyvää Päivää -tiimiin kuuluvat suunnittelijat Adele Enersen ja Lasse Kangasmaa. Projektia johtaa Joakim Schonert. Syksyllä Hyvää Päivää -hyvinvointiperhe täydentyy uudella painonhallintaa tukevalla Keventävällä Karpalojuomalla. Lisäksi valikoimassa jatkavat yrttejä ja luonnollista kofeiinia sisältävä Virkistävä Sitrusjuoma ja Tasapainottava Hedelmäjuoma, joka on täyteläinen sekoitus hedelmämehuja, kuituja ja vitamiineja. Raikkaat juomat sopivat moniin tilanteisiin janonsammuttamisesta välipalaksi tai kevyeen herkutteluun. Lisätietoja: Coca-Cola Finland Nanna Järvinen Brand Manager puh. 040 586 2363 njarvinen@eur.ko.com Suunnittelutoimisto Taivas Joakim Schonert projektijohtaja puh. 050 382 7625 joakim.schonert@taivas.fi