MandMDirect.com on fiksun ostajan valinta

Report this content

Talouskriisi on saanut britit kiristämään kukkaronnyörejään ja pitämään tarkempaa lukua rahoistaan. Ajat ovat vaikeita varsinkin meille merkkitietoisille, jotka haluamme näyttää hyvältä ja pysyä muodin mukana. MandMDirect.com on jälleenmyyjä, jolta saat johtavat merkkituotteet alennettuun hintaan (usein jopa 75 % edullisemmin kuin liikkeissä).

Vuonna 1987 perustettu MandMDirect.com päätti hoitaa myyntinsä kuvaston ja verkkokaupan kautta, jolloin asiakkaat voivat säästää laadukkaissa merkkituotteissa. Sen sijaan että olisi perustettu kalliita liikkeitä ostoskaduille, yritys päätti karsia ketjusta yhden välikäden ja ostaa tuotteet merkkivalmistajilta sekä myydä ne suoraan asiakkailleen. Yrityksen myymiä tuotemerkkejä ovat Oasis, Miss Sixty, Nike ja Diesel sekä monet muut. Tuotteita on varastossa rajoitetusti, joten kun tuote myydään loppuun, niin se todellakin loppuu. Mutta asiakkaat löytävät paljon muitakin huipputarjouksia, joten on helppo ymmärtää, miksi myyntikäyrät ovat nousussa. Internet-ostamisen hurjan kasvun myötä myös MandMDirect on kehittänyt verkkokauppansa huipputasolle. Kun helppokäyttöisyys yhdistyy täydelliseen turvallisuuteen, ei fiksujen ostajien tarvitse taistella ostoskadulla Adidaksen uusien tennareiden takia. Kun tarjolla on 5 000 tuotetta, on ymmärrettävää, miksi verkkokaupassa käy yli miljoona shoppailijaa. Yritys panostaa vahvasti asiakaspalveluun ja on avannut yli 450 henkilöä työllistävän puhelinpalvelukeskuksen Ison-Britannian Hertfordshireen. Yritys tarjoaakin tavallisuudesta (ja varsinkin liikkeistä) poikkeavaa ympärivuorokautista asiakaspalvelua seitsemänä päivänä viikossa. Teini-ikäiset ovat nykyajan yhteiskunnan merkkitietoisin ryhmä, ja ehkä juuri siksi MandMdirect.com tukee innokkaasti Teenage Cancer Trustia (TCT), joka auttaa syöpää sairastavia teini-ikäisiä ja nuoria aikuisia. Tavoitteena on perustaa nuorten syöpähoitoon erikoistunut osasto jokaiseen julkiseen sairaalaan. Vuodesta 1998 lähtien MandMDirect.com on käyttänyt ohjelmien kehittämiseen ja lahjoituksiin yhteensä lähes 500 000 puntaa. Resursseilla ja hankkeilla on tuettu artistien, kuten Coldplayn ja Noel Gallagherin, konsertteja, rahoitettu retkiä sekä tuettu yhteisöjen hyväntekeväisyyttä. Lisäksi verkkokaupassa sekä kuvastossa on tiettyjen tuotteiden kohdalla Teenage Cancer Trustin (TCT) lahjoitustunnus. MandMDirect tai merkkivalmistaja lahjoittavat hyväntekeväisyyteen osan jokaisesta tunnuksella varustetusta ostoksesta. Kun reilusti alennetut hinnat johtavista merkkituotteista, kuten Bench, Converse, Miss Sixty sekä Timberland, yhdistetään erinomaiseen asiakaspalvelun tasoon, on selvää, miksi MandMDirect jatkaa kärjessä, kun tehdään laatuostoksia kotoa käsin.

Avainsanat: