Suzuki esittelee iK-2 ja iM-4 -konseptimallit 85. Geneven autonäyttelyssä

Report this content

Suzuki esittelee ensimmäistä kertaa iK-2 ja iM-4 -konseptimallit Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa.

iK-2
Ik-2 on ihanteellisen kokoinen kompakti auto.

iM-4
iM-4 on Suzukin, nelivedon asiantuntijan, uusi pieni nelivetomaasturi. Siinä yhdistyvät kompakti nelivetoauto, uudet teknologiat ja erottuva muotoilu.

Yksityiskohtaista tietoa kerrotaan Suzukin lehdistötilaisuudessa:

Tiistaina 3.3.2015 klo 11.15 halli 4, osasto 4251:ssä. Tervetuloa!

Suzukin erikoissivusto löytyy osoitteesta http://www.globalsuzuki.com/geneva2015

Suzuki Motor Finland Oy:stä Geneven autonäyttelyyn osallistuvat Toimitusjohtaja Timo Vaaranen, +358 400 435 252, timo.vaaranen(at)suzuki.fi ja Tuote- ja PR-päällikkö Juuso Ruskola.

Lisätietoja antaa

Juuso Ruskola
Tuote- ja PR-päällikkö
Suzuki Motor Finland Oy
Puh: +358 40 574 5812
Email: juuso.ruskola(at)suzuki.fi

Vuonna 1997 perustettu Suzuki-autoja, varaosia ja tarvikkeita maahantuova Suzuki Motor Finland Oy on osa Bassadone Automotive Nordic Oy:tä. Bassadone Automotive Nordic on vuonna 1997 perustettu autojen, varaosien ja lisävarusteiden maahantuontiin erikoistunut yritysryhmä. Liiketoiminnot  kattavat Suomen ja Baltian maat. Maahantuotavia merkkejämme ovat Dacia, Hyundai, Isuzu, Renault, SsangYong ja Suzuki.

Kuulumme kansainväliseen Bassadone Automotive Group -yhtiöryhmään, joka toimii useiden automerkkien maahantuojana ja vähittäismyyjänä  mm. Espanjassa, Englannissa ja Gibraltarilla. Perheyhtiö on perustettu jo vuonna 1904 ja kehittää jatkuvasti toimintojaan maailmanlaajuisesti.