Suzukin täysin uuden C-segmentin crossoverin maailman ensi-ilta Geneven autonäyttelyssä

Report this content

Suzukin täysin uusi C-segmentin crossover esitellään ensimmäistä kertaa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä 5.-17. maaliskuuta. C-segmentin crossover perustuu syyskuussa 2012 Pariisin autonäyttelyssä esiteltyyn S-Cross -konseptiautoon.

Crossover-muotoilun, tilavien sisätilojen ja yhden crossover-segmentin suurimpien tavaratilojen ansiosta uusi malli  sopii entistä suuremmalle asiakaskunnalle – tilaa tarvitseville perheille ja nelivetoa tarvitseville aktiivisille ihmisille.

Suzukin pitkä kokemus nelivetoautojen valmistamisessa näkyy edistyksellisessä nelivetotekniikassa, joka varmistaa uuden mallin erinomaisen ajettavuuden ja ajomukavuuden.

Yksityiskohtaisempaa tietoa uudesta mallista kerrotaan

Suzukin lehdistötilaisuudessa 5. maaliskuuta 2013 kello 13.30 halli 4, osasto 4251:ssä.

Geneven kansainvälinen autonäyttely 2013 on yleisölle avoinna 7.-17.3.2013. Lehdistöpäivät ovat 5.-6.3.2013.

Lehdistön sivut löytyvät osoitteesta:

Suzukin Geneven autonäyttelyn erikoissivusto löytyy osoitteesta:

Suzuki Motor Finland Oy:stä Geneven autonäyttelyyn osallistuu Tuote- ja PR-päällikkö Juuso Ruskola, +358 40 574 5812, juuso.ruskola@suzuki.fi.

Tervetuloa kuulemaan lisää Suzukin uudesta mallista!

Lisätietoja antaa
Juuso Ruskola
Tuote- ja PR-päällikkö
Suzuki Motor Finland Oy
Laivalahdenkatu 8
FI-00880 Helsinki
Mobile +358 40 574 5812
juuso.ruskola(at)suzuki.fi
www.suzuki.fi

Vuonna 1997 perustettu Suzuki-autoja, varaosia ja tarvikkeita maahantuova Suzuki Motor Finland Oy on osa Simetron Group Oy:tä. Simetron Group on vuonna 1997 perustettu autojen maahantuontiin keskittynyt yritysryhmä, johon kuuluu Hyundai Motor Finland Oy, Isuzu Motor Finland Oy ja Suzuki Motor Finland Oy. Simetron Group Oy toimii myös Baltian alueella Hyundai-, Isuzu- ja Suzuki-autojen maahantuojana. Lisätietoa Suzuki-mallistosta www.suzuki.fi.