Arto Kuusinen Symbion toimitusjohtajaksi

Helsinki, kesäkuu 13. 2016

Symbio on ylpeä ilmoittaessaan Arto Kuusisen palkkauksesta Suomen toimitusjohtajaksi sekä globaalin johtoryhmän jäseneksi. Arto ottaa vastuun Suomen Symbion liiketoiminnasta 8. elokuuta 2016 alkaen.

Arto on toiminut yli 20 vuotta ICT-alan globaaleissa johtotehtävissä mm. Wipron Suomen maajohtajana sekä Accenturella Executive Partnerina ennen Symbion tehtäviään. Hän omaa laajan kokemuksen kansainvälisestä liiketoiminnasta digitalisoituvassa maailmassa, minkä uskomme olevan arvokasta Symbion kasvustrategian toteuttamisessa. Hänellä on MBA –tutkinto Schillerin kansainvälisestä yliopistosta Heidelbergistä, Saksasta.

“Arto on innostava johtaja, joka tuo Symbiolle laajan kokemuksen globaalista liiketoiminnasta, digitalisaatiosta ja kuinka pystymme entistä tehokkaammin auttamaan asiakkaitamme pysymään kilpailukykyisinä. Uskomme, että hän tukee sekä Symbion Suomen että kansainvälisiä kasvutavoitteitamme,”  – Jacob Hsu, CEO, Symbio

Symbio

Vuonna 1994 perustettu Symbio on yksi maailman suurimmista tuotekehitys- ja laadunvarmistuspalveluita digitalisoituville toimialoille tarjoavista ohjelmistotaloista. Symbion tuotekehityspalvelut ja -ratkaisut tuovat yritysten käyttöön uusia teknologisia innovaatioita, joiden avulla yritykset pystyvät vahvistamaan kasvuaan ja kilpailuetuaan. Symbion asiakkaita ovat mm. ABB, Intel, Microsoft, Sandvik, Suunto, TBWA, Volvo ja YLE. www.symbio.com/fi

Mia Ryynänen