• TactoTek Oy/

TactoTek® ja yrityksen IMSE™ -teknologiakumppanit järjestävät kansainvälisen IMSE-teknologiakonferenssin Oulussa

Report this content

Tapahtuma houkuttelee paikalle autoteollisuuden merkittävimpiä osavalmistajia ja suunnittelijoita ympäri maailmaa

OULU, SUOMI (4. syyskuuta 2018) – TactoTek®, muoviin valetun rakenteellisen elektroniikan (IMSE) markkinajohtaja, yhdessä IMSE-teknologiakumppaneidensa kanssa, on järjestämässä kansainvälistä IMSE-teknologiakonferenssia syyskuussa Ouluun. TactoTekin IMSE-kumppanit ovat alansa johtavia globaaleja yrityksiä. Tapahtuma keskittyy IMSE-teknologiaan, -tuotesuunnitteluun ja -valmistusteknologiaan. Tapahtuma vastaa autoteollisuuden osavalmistajien ja suunnittelijoiden tarpeisiin kehittää uudentyyppisiä IMSE-ratkaisuja, sekä kokoaa yhteen johtavia IMSE-toimijoita eri puolelta maailmaa.

IMSE-teknologiapäivillä puhuu joukko johtavia IMSE-teknologiayrityksiä, kuten maailman johtavat musteiden valmistajat DuPont, Sun Chemical ja Inkron; materiaalitoimittajat Pröll ja Covestro, kovapinnotteisten polykarbonaattikalvojen valmistaja MacDermid; kosketuspaneelikontrollien valmistajat Cypress ja Microchip; johtava LED-toimittaja OSRAM; tuotanto- ja lämpömuovauslaitetoimittajat Essemtec ja Niebling; maailman johtavat elektroniikan 3D-suunnitteluohjelmistojen valmistajat Dassault Systémes ja Altium; sekä TactoTek.

”Kysyntä luoville ja uudentyyppisille ratkaisuille kasvaa useilla toimialoilla, mukaan lukien autoteollisuus, kodin elektroniikka, IoT-ratkaisut ja puettava elektroniikka”, kommentoi Dave Rice, TactoTekin markkinointijohtaja. ”IMSE-ratkaisujen kaupallistaminen vaatii tiivistä yhteistyötä teknologiakumppaneiden ja asiakkaiden kanssa. Mullistamalla elektroniikkatuotteiden suunnittelun ja valmistuksen IMSE-teknologian avulla, voimme kehittää aivan uuden tyyppisiä ja mielenkiintoisia ratkaisuja vaativien asiakkaidemme tarpeisiin.”

IMSE-teknologiakonferenssi järjestetään Oulussa 18. syyskuuta. Lisätietoja TactoTekin sivuilta: https://tactotek.com/events/imse-solution-day/.

Tietoja TactoTekistä:

TactoTek® kehittää maailmanlaajuisesti ainutlaatuista rakenteellista elektroniikkaa, joka mahdollistaa painetun elektroniikan ja eri komponenttien integroimisen ruiskuvaletun kolmiulotteisen muovirakenteen sisään. Yritys tarjoaa työkalut ja osaamisen uudenlaisen elektroniikan tuotantovalmiiden prototyyppien suunnitteluun sekä̈ skaalautuvaan massatuotantoon muun muassa auto- ja kodinkoneteollisuuden sekä puettavan elektroniikan tarpeisiin. TactoTekin rahoittajia ovat suomalainen pääomasijoitusyhtiö Conor Venture Partners, Ascend Capital Partners, Faurecia Ventures, Plastic Omnium, Nanogate, kiinalainen Leaguer VC, VTT Ventures, Business Finland, EU:n Horizon 2020 -ohjelma sekä yksityiset enkelisijoittajat. Lisätietoja www.tactotek.com

Kuvia medialle: