• TactoTek Oy/

Teknologiayhtiö Cornes aloittaa TactoTekin® muoviin valetun rakenteellisen elektroniikan (IMSE™) jälleenmyynnin ja markkinoinnin Japanissa

Johtava japanilainen teknologisten ratkaisuiden jälleenmyyjä Cornes aloittaa TactoTekin IMSE-ratkaisujen jälleenmyynnin auto- ja elektroniikkateollisuuden asiakkailleen

OULU, SUOMI / TOKIO, JAPANI (24. heinäkuuta, 2018) – Yksi Japanin vanhimmista ja arvostetuimmista teknologian jälleenmyyntiyhtiöistä, Cornes Technologies Ltd, ja TactoTek®, muoviin valetun rakenteellisen elektroniikan (IMSE™) markkinajohtaja, ilmoittivat teknologiayhtiö Cornesin aloittavan myynti- ja jakeluyhteistyösopimuksen TactoTekin kanssa Japanin markkinoilla.

”Teknologiayhtiö Cornes on ilahtunut TactoTekin valinnasta jälleenmyyntikumppanikseen, jotta Cornes voi olla tarjoamassa TactoTekin mullistavaa IMSE-teknologiaa nyt myös japanilaisille asiakkailleen”, kommentoi Cornesin osastopäällikkö Shuji Ikeda. ”TactoTekin edistyksellinen IMSE-teknologia edustaa meille todella ainutlaatuista liiketoimintamahdollisuutta ja olemme varmoja menestyksekkäästä yhteistyöstä Japanin markkinoilla.”

Teknologiayhtiö Cornes on johtava asiantuntija uudenlaisten ja keksinnöllisten tuotteiden ja teknologioiden maahantuonnissa, markkinoinnissa ja jälleenmyynnissä Japanin markkinoille, ja heillä on kattava näkemys teollisuuden tarpeista Japanissa. TactoTekillä onkin jo useita projekteja käynnistettynä Cornesin asiakkaiden kanssa.

”Japanin markkina on nyt erittäin vastaanottavainen IMSE-teknologiallemme. Sen lisäksi, että meillä on oma APAC-edustus Japanissa, jatkuvasti lisääntyvä kiinnostus IMSE-teknologiaa kohtaan tekee yhteistyöstä teknologiayhtiö Cornesin kanssa erittäin ajankohtaista niin markkinaosuuden lisäämiseksi kuin erinomaisen asiakaspalvelunkin tarjoamiseksi,” toteaa Sami Hyyryläinen, TactoTekin myyntijohtaja. ”Teknologiayhtiö Cornes tuo syvää alueellista ymmärrystä niin teknologian kuin alueellisen yritysyhteistyönkin puitteissa. Yhdessä meillä on ainutlaatuinen mahdollisuus viedä IMSE-teknologiaamme Japanin markkinoille.”

Tietoja TactoTekistä:

TactoTek kehittää maailmanlaajuisesti ainutlaatuista rakenteellista elektroniikkaa, joka mahdollistaa painetun elektroniikan ja eri komponenttien integroimisen ruiskuvaletun kolmiulotteisen muovirakenteen sisään. Yritys tarjoaa työkalut ja osaamisen uudenlaisen elektroniikan tuotantovalmiiden prototyyppien suunnitteluun sekä skaalautuvaan massatuotantoon muun muassa auto- ja kodinkoneteollisuuden sekä puettavan elektroniikan tarpeisiin. TactoTekin rahoittajia ovat suomalainen pääomasijoitusyhtiö Conor Venture Partners, Ascend Capital Partners, Faurecia Ventures, Plastic Omnium, Nanogate, kiinalainen Leaguer VC, VTT Ventures, Business Finland, EU:n Horizon 2020 -ohjelma sekä yksityiset enkelisijoittajat.Lisätietoja www.tactotek.com.

Kuvia medialle: