Uusi ulottuvuus sisustukseen

Report this content

Haptic tuo suomalaisen puulla sisustamisen ja teknologiaosaamisen yhteen uudella ratkaisullaan, jossa puusta tehdyt elementit heräävät henkiin kosketuksen avulla.

- Kosketus saa pinnat puhumaan, soittamaan musiikkia, säätämään valoja, lähettämään viestejä tai ohjaamaan mitä vain palveluja niihin haluaa kytkeä, kertoo Taito Unitedin toimitusjohtaja Tuomas Kaipainen. Innovaation ensimmäisessä mallissa kosketusteknologia on yhdistetty laadukkaisiin puuelementteihin, mutta teknologia on mahdollista yhdistää myös muihin sisustusmateriaaleihin.

Haptic on Taito Unitedin ja Karell Designin yhdessä kehittämä innovatiivinen sisustusratkaisu, joka tuo rakennusten ja tilojen suunnittelijoiden käyttöön täysin uusia mahdollisuuksia, kun erilaisiin pintamateriaaleihin tuodaan uusi ulottuvuus kosketuksen avulla. Karell Designin suunnittelijan Jaana Karellin mukaan idea kosketusteknologian yhdistämisestä puisiin pintamateriaaleihin tuntui kiinnostavalta jo heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien.

Kotimaisuus on Hapticissa vahvasti esillä, sillä tuotteen design ja tekniikka on suomalaisten yrittäjien käsialaa, minkä lisäksi tuote on valmistettu kotimaassa suomalaisesta puusta.  Haptic -tuotteet valmistetaan aina tilauksesta ja räätälöitynä.

Lisätietoja:
Video tuotteen prototyypistä: https://www.youtube.com/watch?v=-iUE64SQ6jQ#action=share
Haptic Design: Karell Design, +358 40 7234 001, info@karelldesign.fi
Haptic Technology: Taito United, +358 40 5011 553, myynti@taitounited.fi