• Taitoa/

Taitoan valtakunnallinen asiakaspalvelu hoidetaan Rovaniemeltä - uusia työpaikkoja syntyy parikymmentä

Report this content

Taitoan valtakunnallinen asiakaspalvelupiste aloitti toimintansa lokakuussa Rovaniemellä. Tämän myötä Taitoan Rovaniemen toimipisteeseen tulee lähes parikymmentä uutta työpaikkaa vuosina 2014-2015. Nyt käyttöönotettu uusi asiakaspalvelumalli mahdollistaa asiakkaalle ajasta ja paikasta riippumattoman yhteydenoton

Asiakaspalvelumallin uudistus eteni ripeästi kevään päätöksestä toiminnaksi.
”Taitoan toiminta on neljässä vuodessa kasvanut siihen laajuuteen, että nyt on luontevaa siirtyä valtakunnalliseen palvelumalliin. Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukasta palvelua. Myöskin uudet työpaikat ovat merkittävä asia Pohjois-Suomessa”, asiakkuusjohtaja Tanja Peltovuoma kertoo.

Asiakkaat siirtyvät uuteen palvelumalliin vaiheittain, kun nykyiset alueelliset palvelunumerot poistuvat käytöstä. Sen tilalle tulee sähköinen palvelupyyntökanava sekä valtakunnallinen palvelunumero. Nämä palvelut yhdessä tarjoavat asiakkaalle sujuvan palvelukokonaisuuden. Siirtyminen alkoi Kouvolasta, Pohjois-Suomi tulee mukaan marraskuun puolessa välissä, muut toimipisteet joulu- 2014 – helmikuussa 2015

”Asiakkaat ovat olleet mukana vaikuttamassa palvelunsisältöön ja heiltä on tullut erittäin hyviä näkökulmia, jotka on pystytty laittamaan heti käytäntöön”, Peltovuoma kertoo.

Taitoa on kuntatoimijoiden omistama, voittoa tavoittelematon yhtiö, joka tuottaa talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita omistaja-asiakkailleen. Yhtiö palvelee valtakunnallisesti yli sataa asiakasta ja se työllistää yli 500 henkilöä. Vuonna 2013 Taitoa-konsernin liikevaihto oli 25,5M€.

Lisätietoja:

Tanja Peltovuoma, asiakkuusjohtaja, 020 610 9900
tanja.peltovuoma@taitoa.fi, Taitoa

Yhdessä parempia kuntapalveluja

Taitoa tuottaa kuntatoimijoille talous- ja henkilöstöhallinnon palveluja koko maassa, ja kehittää niitä yhdessä asiakkaidensa kanssa