Uusi snaction-animaatio alkaa Subtv:llä

Report this content

Perunalastut tyrmäävät kasvikset uudessa animaatiosarjassa -Suomen ensimmäinen snaction-sarja alkaa 26.12. Subtv:llä

Tapaninpäivänä tehdään suomalaista tv-historiaa, kun maamme ensimmäinen snaction-sarja käynnistyy Subtv:llä. Real Snaction -sarjan animaatioissa seikkailee kuusi aitoa perunalastua, jotka tekevät selvää jälkeä tekopirteistä vihanneksista ja kasviksista. Sarjaa esitetään päivittäin 26.-31.12.2005 kello 20.55 Subtv:llä. Real Snaction -sarja esitetään nimenomaan Subtv:n ohjelmistossa, ei mainoskatkoilla. ”Real snaction -sarja on tervetullut vastavoima kanavat täyttäville terveys- ja laihdutusohjelmille. Animaatiosarjan sankarit ovat rehdin suolaisia ja rasvaisia perunalastuja, jotka kisailevat vihannesten kanssa. Vaikka sarjalla on myös kaupalliset tarkoitusperät, on siitä haluttu tehdä rehellistä viihdettä, jota uskomme nuorten aikuisten arvostavan. Ohjelmasarjan kohderyhmä ansaitsee enemmän kuin perinteistä spottimainontaa”, sanoo Real Snacksin markkinointiviestinnästä vastaava Kalle Tuomi mainostoimisto Taivaasta. Animaatiosarjan rahoittaja on ainoa suomalaisessa omistuksessa oleva perunalastuvalmistaja Real Snacks. Yhtiön kaikki perunalastut valmistetaan Pyhännällä entisessä Raision tehtaassa. Real Snacksin tuotteet tulivat kauppoihin syyskuussa, animaatiosarjan siivittämänä yritys tavoittelee kymmenen prosentin markkinaosuutta. ”Meillä ei ole ulkomaisten kilpailijoidemme tapaista massiivista markkinointibudjettia. Ihmisiä kiinnostava, taiten toteutettu ohjelmasisältö sopii paremmin rehellisen suomalaiseen ja ylikansalliset kilpailijat rohkeasti haastavaan toimintatapaamme”, toteaa Real Snacksin myyntijohtaja Mikko Paso. Real Snaction -sarjan on ohjannut Viljami Eronen (FLMS Bros) ja käsikirjoittaneet Verneri Leimu, Matias Putus ja Kalle Tuomi (mainostoimisto Taivas). Sarjan on Subtv:lle tuottanut FLMS Bros. Real Snaction -sarjan traileri on nähtävissä osoitteessa www.realsnacks.fi Lisätietoja: Kalle Tuomi, Taivas, puh. 050 366 43 73 Mikko Paso, Real Snacks, puh. 040 764 01 58