ABBA- ja Queen-musiikkielämykset rantautuvat Silja Serenadelle ja Silja Symphonylle lähes kolmeksi kuukaudeksi

Helsinki-Tukholma-reitin laivat Silja Serenade ja Silja Symphony saavat ohjelmistoonsa ilmiömäiset ABBA- ja Queen-musiikkielämykset 7.11.2022 alkaen. ABBA- ja Queen-tribuutit nähdään laivojen Starlight-yökerhossa seuraavan lähes kolmen kuukauden ajan: Silja Serenadella 7.11.2022–16.1.2023 ja Silja Symphonylla 7.11.2022–2.2.2023.

”Laivoillamme esiintyy normaalistikin upeita show-ryhmiä ympäri maailmaa, mutta ABBA- ja Queen-tribuutit ovat jotain vielä ainutlaatuisempaa. Asiakkaamme ovat toivoneet hieman pidempiä musiikkielämyksiä, joita pystyisi kokemaan myös jo alkuillasta ja tribuutit vastaavat juuri näihin toiveisiin! On erittäin hienoa saada englantilaisen tuotantoyhtiön TSE Creative Productionin musiikkielämykset laivoillemme ensimmäistä kertaa juuri sopivasti pikkujoulukaudelle”, iloitsee Tallink Silja Oy:n Head of Entertainment Kati Heiniö.

Tribuutit nähdään laivojen Starlight-yökerhossa ja esityksiä on kaksi illassa: klo 19.30 ja klo 21.00. Yhden esityksen kokonaiskesto on noin 45 minuuttia, ja esitykset ovat matkustajille maksuttomia. Matkustajien on myös mahdollista varmistaa parhaat paikat ostamalla Premium-paikan ja tarjoilupaketin varaukselle viimeistään 24 tuntia ennen matkaa.

”On ilo tuoda laivoille kaksi tuotantoa, jotka on molemmat rakennettu suosittujen yhtyeiden, ABBAn ja Queenin, äärimmäisen suosituista ja ikonisista kappaleista. Tiimimme on erittäin innoissaan tulossa laivalle ja toivommekin, että matkustajat nauttivat esityksistä ja heittäytyvät upean musiikin vietäväksi”, TSE Creative Productionin Executive Director John Thompson kommentoi.

Queen-tribuutti pitää sisällään esimerkiksi tunnetut Another One Bites the Dust ja Don’t Stop Me Now -hitit, ja ABBA-tribuutissa kuullaan muun muassa Gimme Gimme Gimme, Mamma Mia ja Dancing Queen.

Lisätietoja medialle antavat:
Tallink Silja Oy, viestinnän asiantuntija, Armi Laine, 045 635 6870, armi.laine@tallinksilja.com
Tallink Silja Oy, Head of Entertainment Kati Heiniö, 040 749 0033, kati.heinio@tallinksilja.com

Tallink-konserni on yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yrityksellä on yhteensä 15 alusta ja se liikennöi Tallink- ja Silja Line -brändeillä useilla reiteillä. Tallink-konserni työllistää noin 4 000 henkilöä Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Latviassa ja Saksassa. Vuonna 2021 yhtiö kuljetti noin kolme miljoonaa matkustajaa ja lähes 370 000 rahtiyksikköä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan ja Helsingin pörssissä. www.tallink.com