Antti Tuisku ja ”Ansku” Bergström loistavat Silja Europan hiihtoloma-ajan tähtinä

Antti Tuisku ja huippusuositun Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman tanssipari Anna-Liisa "Ansku" Bergström ovat Silja Europan hiihtoloma-ajan tähtiä. Voittoisa pari nousee Silja Europan lavalle helmikuussa 2011.

Syksyllä Silja Serenadella nähty Antti Tuiskun "Live at Promenade" -show oli menestys, ja se tulee saamaan jatkoa Silja Europalla ensi helmikuussa. Tanssii tähtien kanssa -tv-ohjelman voittajaparilla on Antin show’ssa oma osio, jossa he esiintyvät yhdessä. Tiedossa on jotain viime syksystä tuttua, mutta myös paljon uutta.

- On hienoa päästä tekemään jälleen show’ta yhdessä Silja Linen kanssa jo tutulle Silja Europalle, josta on paljon mukavia muistoja vuosien varrelta, Antti hehkuttaa.

- Olemme ylpeitä siitä, että saamme tämän syksyn ehdottoman show- ja tanssisuosikin Antti Tuiskun jälleen Siljalle esiintymään. Nyt huikeasta menosta pääsee nauttimaan Turun-linjalla. Kun kokonaisuuteen lisätään Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa loistaneen parin yhteinen osuus, voi show’lta odottaa myös erittäin nautittavia ja taidokkaita tanssiesityksiä, iloitsee Tallink Siljan viihdepäällikkö Kati Heiniö.

Näyttävän show-konsertin lisäksi matkustajilla on myös mahdollista päästä huippuammattilaisen tanssioppiin, kun kaikilla show-lähdöillä toimii ”Ansku” Bergströmin vetämä tanssikoulu.

Antti Tuisku ja Anna-Liisa Bergström – "In Colors"-show Silja Europan lähdöillä
20.2., 21.2., 22.2., 27.2., 28.2. ja 1.3.2011.

Lisätiedot:
Tallink Silja Oy: viihdepäällikkö Kati Heiniö, puh. +358 40 749 0033, kati.heinio@tallinksilja.com
Warner Music Live: Samppa Hartikainen, puh. +358 10 841 7550,
samppa.hartikainen@warnermusic.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Rostockiin sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa viidellä paikkakunnalla, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Warner Music Live on moderni 2000-luvun ohjelmatoimisto, joka edustaa kattavaa koti- ja ulkomaista artistikatalogia. Yritys kasvatti alkutaipaleensa aikana kansainvälistä agenttiverkostoaan ja tällä hetkellä vahvoja yhteistyökumppaneita promoottoreista isompiin ohjelmataloihin löytyy kaikkialta maailmasta. Artistirosteri on kasvanut kymmenessä vuodessa edustamaan popin ja rockin kotimaisia kärkinimiä, mutta säilyttänyt samalla myös johtavan asemansa DJ- ja klubipuolen artisteissa. Vuonna 2008 HMC-Helsinki Music Companyn iskelmärosteri siirtyi Warner Music Livelle ja listoilla on yli 40 kotimaista artistia aina rockista poppiin, danceen, iskelmään ja lastenbändeihin. Warner Music Live osa kansainvälistä Warner Music Groupia.