Baltic Princess liikennöi kesäkaudella 2023 Turusta Tukholmaan

Tallink Siljan Baltic Princess palaa Turku-Maarianhamina-Tukholma-reitille kesäkaudeksi 22.5.2023-3.9.2023 ajaksi. Laiva on liikennöinyt syyskuusta 2022 alkaen Turku-Långnäs-Kapellskär-reitillä, ja 22 h -risteilyt jatkuvat Turusta nykyisellä aikataululla 21.5.2023 asti ja jälleen kesäkauden jälkeen 4.9.2023 alkaen.

”Kesäkauden muutos tehdään, koska Turun-reitillä on silloin erityisen paljon reittimatkustajia, joille on tärkeää päästä suoraan juuri Tukholmaan. Turun reitti on kesäkaudella tärkeä osa monien kansainvälisten matkustajiemme matkaa, sillä heistä monet matkustavat risteilyn sijaan reittimatkoja Suomen ja Ruotsin välillä", sanoo Tallink Siljan Turun aluejohtaja Nina Honkaranta.

”Olemme erittäin tyytyväisiä, että pystymme nyt talvikaudella tarjoamaan juuri 22 h -risteilymatkustajille erinomaisen aikataulun. Olemme saaneet paljon positiivista palautetta myös Ahvenanmaan matkustajilta paremman aikataulun osalta”, Honkaranta iloitsee.

Baltic Princessin aikataulu 22.5.-3.9.2023:

• Lähtö Turusta klo 20.15
  • Pysähdys Långnäsissä klo 00.40
  • Saapuminen Tukholmaan klo 6.10 (Ruotsin aikaa)
  • Lähtö Tukholmasta klo 7.10 (Ruotsin aikaa)
  • Pysähdys Maarianhaminassa klo 13.35
  • Saapuminen Turkuun klo 19.15

Baltic Princessin aikataulut: tallinksilja.fi/aikataulut-turku-ahvenanmaa-tukholma

Lisätietoja medialle antavat:
Tallink Silja Oy, Turun aluejohtaja Nina Honkaranta, nina.honkaranta@tallinksilja.com, 0400 441 505
Tallink Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, marika.nojd@tallinksilja.com, 0400 207 704

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä ja Turussa sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 250 ja merellä noin 700 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä vuodesta 2005 ja Helsingin pörssissä joulukuusta 2018 alkaen. www.tallinksilja.fi