Baltic Princess siirtyy Suomen lipun alle

Baltic Princess siirretään Turku-Tukholma-reitille 1.2.2013 alkaen ja Silja Europa Helsinki-Tallinna-reitille 23.1.2013 alkaen. Turun linjalla jatkaa tuttu suomalainen miehistö ja jatkossa Baltic Princess seilaakin Suomen lipun alla. Silja Europa siirtyy Viron lipun alle ja työtä tekee Baltic Princessin nykyinen miehistö.

Tietoa matkustajille

Silja Europan ja Baltic Princessin matkustajien ei tarvitse itse tehdä mitään laivanvaihdoksesta johtuen. Asiakkaille lähetetään uusi varausvahvistus, jossa näkyy vaihtunut laiva. Mikäli hyttiluokkaan, ruokailuihin tai muihin varattuihin palveluihin tulee muutoksia asiakkaaseen ollaan yhteydessä.

Lisätiedot:
Tallink Silja Oy: viestintäpäällikkö Marika Nöjd, p. 358 400 207 704, marika.nojd@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.