Baltic Princess tekee jouluna erikoisristeilyn Turusta Tallinnaan

Tällä hetkellä Turku-Kapellskär-reitillä liikennöivä Baltic Princess tekee jouluna erikoisristeilyn Turusta Tallinnaan 23.-25.12.2022. Risteily kestää kaksi yötä, ja jouluaattona on runsaasti aikaa nauttia joulusta Tallinnasta. Jouluristeilyllä on tarjolla kattavasti ohjelmaa, joulubuffet, jouluista tunnelmaa sekä tietysti joulupukki.

Baltic Princess tekee jouluristeilyn seuraavalla aikataululla:

• 23.12. klo 18.30 lähtö Turusta
  • 23.12. klo 23.20–23.30 pysähdys Långnäsissä
  • 24.12. klo 11.00 saapuminen Tallinnaan
  • 24.12. klo 18.30 lähtö Tallinnasta
  • 25.12. klo 10.20–10.30 pysähdys Långnäsissä
  • 25.12. klo 15.30 saapuminen Turkuun

”Risteilyä Turusta Tallinnaan on toivottu paljon, ja haluammekin Baltic Princessin jouluristeilyllä vastata nimenomaan asiakkaidemme toiveisiin. Joulu laivalla on ihana ja stressitön tapa viettää joulua. Laivalla voi nauttia valmiista joulupöydistä sekä monipuolisesta ohjelmasta, kuten joulun meritansseista Kyösti Mäkimattilan tahdittamana. Jouluaattona Tallinnassa on monta tuntia aikaa nauttia esimerkiksi Tallinnan Vanhankaupungin joulutorista. Voin lämmöllä suositella jouluristeilyä kaikille”, kommentoi Tallink Silja Oy:n Turun aluejohtaja Nina Honkaranta.

Jouluristeilyt Helsingistä Tukholmaan järjestetään Silja Symphonylla 23.-25.12.2022 ja Silja Serenadella 24.-26.12.2022.

Joulunaika käynnistyy laivoilla jo hyvissä ajoin ennen joulua. Joulubuffet on tarjolla laivojen buffet-ravintoloissa 17.11.-26.12.2022. Marras-joulukuussa vietetään myös pikkujoulusesonkia, joka on suosittua matkustusaikaa.

Lisätietoa: tallinksilja.fi/joulu

Lisätietoa medialle antavat:
Tallink Silja Oy, Turun aluejohtaja Nina Honkaranta, 0400 441 505, nina.honkaranta@tallinksilja.com
Tallink Silja Oy, viestinnän asiantuntija Armi Laine, 045 635 6870, armi.laine@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä ja Turussa sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 250 ja merellä noin 700 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä vuodesta 2005 ja Helsingin pörssissä joulukuusta 2018 alkaen. www.tallinksilja.fi