Baltic Princessin 19.3.2023 lähtö perutaan teknisen vian vuoksi

Tallink Siljan Turku-Kapellskär-reitillä liikennöivän Baltic Princessin sunnuntai-illan 19.3.2023 klo 18.30 lähtö perutaan teknisen vian vuoksi.

Laiva oli palaamassa takaisin Turkuun suunnitellun telakoinnin jälkeen, kun laivan automaatiojärjestelmän päivityksessä ilmeni haasteita. Vikaa korjataan parhaillaan ja laivan on tämän hetkisen tiedon mukaan tarkoitus palata liikennöimään maanantaina 20.3.2023 klo 18.30 Turusta normaalin aikataulunsa mukaisesti.

Baltic Princessille oli lähdössä sunnuntaina 19.3.2023 noin 540 matkustajaa. Matkustajat saavat matkasta rahansa takaisin tai voivat kuluitta siirtää matkansa uuteen ajankohtaan. Matkustajille lähetetään lisäinfoa asiasta maanantain 20.3.2023 aikana.

Pahoittelemme peruuntumisesta aiheutuvaa vaivaa ja harmia.

Lisätietoja medialle antaa:

Tallink Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, 0400 207 704, marika.nojd@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä ja Turussa sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 250 ja merellä noin 700 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä vuodesta 2005 ja Helsingin pörssissä joulukuusta 2018 alkaen. www.tallinksilja.fi