Baltic Queenin matkat peruutetaan 23.- 24.11.2023 laivalla tehtävien korjaustöiden vuoksi

Tallinkin Tallinna-Tukholma-reitillä liikennöivän Baltic Queenin lähdöt tänään 23.11.2023 ja huomenna illalla 24.11.2023 on peruttu laivalle tehtävien korjaustöiden vuoksi. Korjaustarve havaittiin rutiinitarkastuksessa. Tarkastuksen tarkoituksena oli varmistaa aluksen turvallisuus vaikeissa sääolosuhteissa liikennöimisen jälkeen.

Baltic Queen koki haastavia sääolosuhteita matkalla Tallinnasta Tukholmaan 23. marraskuuta. Tallink on päättänyt suorittaa tarvittavat korjaukset Tukholmassa ennen laivan palauttamista reitilleen.

Tallinkin asiakaspalvelu on yhteydessä niihin asiakkaisiin, joiden matkoihin lähtöjen peruminen vaikuttaa. Asiakkaat ohjataan tarvittaessa yrityksemme muihin laivoihin tai tarjoamme vaihtoehtoisia ratkaisuja. Pahoittelemme asiakkaillemme mahdollisesti aiheutunutta haittaa.

Tämänhetkisen suunnitelman mukaan Baltic Queen palaa reitilleen ja normaaliin liikenteeseen Tukholmasta Tallinnaan lauantaina 25. marraskuuta 2023.

Lisätietoa medialle antaa:
Tallink Grupp, Katri Link, Communications Director, +372 5304 2121, katri.link@tallink.ee

Tallink-konserni on yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yrityksellä on yhteensä 15 alusta ja se liikennöi Tallink- ja Silja Line -brändeillä useilla reiteillä. Tallink-konserni työllistää noin 4 900 henkilöä Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Latviassa ja Saksassa. Vuonna 2022 yhtiö kuljetti noin 5,5 miljoonaa matkustajaa ja lähes 410 000 rahtiyksikköä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan ja Helsingin pörssissä. www.tallink.com