• Tallink Silja Oy/

Brasilia rantautuu laivoille – tervetuloa lounaalle 14.3. brasilialaisen keittiömestari Heloisa Bacellarin johdattelemana

Tallink Silja kutsuu sinut tai toimituksesi edustajan kuulemaan lisää aidosta brasilialaisesta ruokakulttuurista ja raaka-aineista lounaan merkeissä. Brasiliasta Suomeen saapunut vieraileva keittiömestari Heloisa Bacellar on intohimoinen ruoan ystävä ja keittokirjailija. Heloisa on vastannut Tallink Siljan laivojen kevään brasilialaisesta reseptiikasta sekä laivojen keittiöhenkilökunnan koulutuksesta.

Aika: perjantai 14.3. klo 11.30-13 (tapaaminen lähtöselvityksessä klo 11.30)
Paikka: Silja Symphonyn Happy Lobster –ravintola, kansi 7, laivan ollessa satamassa (Olympiaranta 1, Helsinki)

Heloisa sekä Brasilian valtiollisen Brazil Flavorsin edustajat kertovat lounaan yhteydessä brasilialaisesta ruokakulttuurista, raaka-aineista ja antavat mukaanviemisiksi brasilialaisen ruoan reseptejä.

Yksi Heloisan suosituimmista keittokirjoista käsittelee suolakuivattua turskaa, bacalhauta, jota käytetään runsaasti brasilialaisessa keittiössä.

Tervetuloa maistelemaan muun muassa Heloisan bacalhau- sekä muita brasilialaisia makuelämyksiä joihin kuuluvat mm. palmunsydämet, palmitos, ja erilaiset pavut. Makeat herkut syntyvät esimerkiksi banaanista, kookoksesta, guavasta tai pähkinöistä.

Ilmoittautumiset 10.3. mennessä ja lisätiedot:
Tallink Silja Oy viestintäpäällikkö Marika Nöjd, marika.nojd@tallinksilja.com, 0400 207 704

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.