Hiihtolomaohjelma valtaa Tallink Siljan laivat

Tallink Siljan laivoilla on otettu perheet ja lapset huomioon hiihtolomilla. Perheen pienimmille on luvassa Muumit, Kidz Club –ohjelmisto sekä paljon muuta aktiviteettia. Nuorisoa viihdyttävät tähtiesiintyjät. Uutuutena myös Hevisaurus räyhää merellä!

– Tallink Siljan risteilyiltä löytyy vielä tilaa, erityisesti jos lähtöpäivissä on varaa joustaa. Suosituimmat lähdöt ovat jo täynnä, mutta kannattaa kysellä vapaita paikkoja. Tilanne elää koko ajan ja kannattaa varata matka pian jos haluaa päästä hiihtolomaristeilylle, kertoo viestintäpäällikkö Marika Nöjd.

Baltic Princess täynnä touhua

Hiihtolomilla Baltic Princessin risteilyllä Helsingistä Tallinnaan lapsia ja lapsenmielisiä ilahduttaa taikuri Patrice Francois. Luvassa on hauskan show’n lisäksi vekkuleita ilmapallotemppuja. Myös Muumit ja Kidz Club ovat laivalla 18.2.–10.3.

Nuorisoon ja hieman varttuneempaankin yleisöön uppoaa tämän vuoden tähtiesiintyjämme Aste 19.2. ja 20.2. sekä Cheek 26.2. ja 27.2.

Helsingin linjalla räyhätään Hevisauruksen tahtiin

Lasten heviyhtye Hevisaurus aloittaa Meriräyhä-keikkansa yksinoikeudella Silja Serenadella hiihtolomakaudella, jolloin Hevisaurus nähdään Helsingin lähdöillä 18.2., 20.2., 22.2., 24.2., 26.2., 28.2. ja 1.3. Meriräyhä-keikka kuullaan risteilyn lähtöiltana ja paluumatkalla pidetään fanitapaaminen, jonka yhteydessä on mahdollisuus päästä kuvaan yhtyeen kanssa sekä saada nimikirjoitukset.

Helsingin linjalla ovat tuttuun tapaan mukana myös Muumit. Muumiristeilyllä on paljon kivaa koettavaa: leikkejä, aktiviteetteja ja kisailuja, joita ohjaavat koulutetut Silja Go! -leikittäjät. Ja tietysti itse Muumipeikko ystävineen osallistuu useimpiin ohjelmanumeroihin.

Turkulaisia viihdyttää Anna Abreu

Turun linjalla nähdään koko perhettä viihdyttävät Anna Abreun Walking on Water @ Silja Europa showt, joiden lähtöpäivät ovat 19.2., 20.2., 21.2., 26.2., 27.2. ja 28.2.2012. Show nähdään Ocean Clubiin rakennetussa normaalikeikkaa isommissa puitteissa.

Hiihtolomalla menossa ovat mukana myös Muumit, Kidz Club sekä paljon muuta aktivoivaa ohjelmaa pallomerestä peleihin kaiken ikäisille lapsille.

Uudistunut buffet hellii koko perhettä

Risteilyllä myös lapset voivat avartaa makuhermojaan ja kokeilla rohkeasti aikuisten pöydän ruokia Tallink Siljan uudistetusta buffetista, joka rakentuu erilaisista toreista. Buffet-ravintolassa 6-17-vuotiaat herkuttelevat edullisesti lasten hintaan ja sitä nuoremmat ilmaiseksi.

– Toivomme ennen kaikkea, että myös lapset innostuisivat aikuisten pöydän valmiista pienistä annospaloista ja maistelisivat ja yhdistelisivät rohkeasti eri ruokia. Perinteinen lastenpöytäkin löytyy ravintolastamme, muistuttaa Nöjd.

Lisätiedot:
Tallink Silja Oy viestintäpäällikkö Marika Nöjd, p. +358 9 180 4308, marika.nojd@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa neljällä paikkakunnalla, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.