Kesätöitä nuorille: Tallink Siljalla avoinna yli 100 kesätyöpaikkaa

Tallink Siljan kesätyöntekijöiden haku on nyt käynnissä. Avoimia paikkoja on tänäkin vuonna tarjolla yli 100 merellä ja maissa. Kesätyöntekijäksi voi hakea Silja Line –brändin alla seilaaville laivoille eri pituisiin työsuhteisiin ja erilaisiin työtehtäviin. Maapuolelle haetaan muun muassa matkamyyjiä, lähtöselvittäjiä ja rahtikoordinaattoreita.

- Olemme erittäin iloisia kun voimme tarjota näin suuren määrän monipuolisia kesätyöpaikkoja. Meille on erittäin tärkeää tarjota nuorille hyviä kokemuksia alkaen työpaikan hausta, rekrytointiprosessista ja tietysti mielekkäästä ja hyvästä työstä kesän aikana, kertoo Tallink Siljan henkilöstöjohtaja Susanna Siljander.

Kesätyöpaikkoihin haetaan ennen kaikkea palveluhenkisiä, positiivisia ja kielitaitoisia nuoria. Työtehtävien kirjo on laaja ja monipuolinen sekä laivoilla että maissa.

- Tänä kesänä merityöntekijöitä haetaan eri tehtäviin Silja Serenaden ja Baltic Princessin ravintoloihin, myymälöihin, lasten leikkihuoneeseen, keittiöön ja hotelli-osastolle. Paikkoja on auki myös kansi- ja koneosastolle. Maissa tarjolla on erilaisia kesätyöpaikkoja terminaaleissa, matkamyynnissä ja rahdin puolella, Siljander vinkkaa.

Meripuolen tehtäviin kesätyöhaku on käynnissä toukokuun loppuun asti. Maapuolen tehtäviin hakuajat päättyvät maaliskuun puolenvälin tietämillä.

- Monet kesätyöntekijämme jatkavat meillä keikkatöissä kesän jälkeenkin. Kannattaa muistaa, että työ merillä voi viedä jalat alta; yllättävän moni on jäänyt sille tielleen juuri kesätöiden jälkeen, Siljander vihjaa.

Tallink Siljan kesätyöhaku: www.tallinksilja.com/fi/web/fi/toihin-tallink-siljalle

Lisätietoja antaa:
Henkilöstöjohtaja Susanna Siljander, 050 301 5966, susanna.siljander@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat:

Tallink Siljalla avoinna yli 100 kesätyöpaikkaa!
Tweettaa
Tweettaa

Lainaukset

Henkilöstöjohtaja Susanna Siljander
Kannattaa muistaa, että työ merillä voi viedä jalat alta; yllättävän moni on jäänyt sille tielleen juuri kesätöiden jälkeen.
Henkilöstöjohtaja Susanna Siljander