Lehdistökutsu: Tervetuloa lounaalle huippukokki Matti Jämsénin ja Siljan uuden Menu Signaturen parissa 5.9.

Kutsumme sinut tai toimituksesi edustajan tutustumaan kokkien keittiömestari Matti Jämsénin Silja Linelle toteuttamaan seitsemän ruokalajin Menu Signatureen. Tule samalla kuulemaan, miten Matti Jämsénin tie maailman parhaaksi Bocuse d’Or -kokiksi etenee.

Aika: perjantai 5.9. klo 11.45 (tapaaminen Olympiaterminaalissa lähtöselvityksen edessä)

Paikka: Silja Serenade/ Bon Vivant-ravintola kannella 7, laivan ollessa satamassa (Olympiaranta 1, Helsinki)

Tilaisuudessa puhuvat huippukokki Matti Jämsén, Tallink Siljan Head of Restaurants Services Tomi Söderström sekä suomalaisen ruokakulttuurin edistämissäätiö Elon tiedottaja Milla Visuri.

Lounaalla maistelemme muun muassa lohitartarta, siikaa, kateenkorvaa ja peuraa; unohtamatta vihanneksia, juureksia ja marjoja.

Ilmoittautumiset ja ruoka-aineallergiat 1.9. mennessä:
Tallink Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, marika.nojd@tallinksilja.com, 0400 207 704

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.