M/S Galaxy palaa liikenteeseen illalla 26.9.

Tämänhetkisen tiedon mukaan Silja Linen Turku-Tukholma-reitin risteilyalus M/S Galaxy palaa liikenteeseen iltalähdöllä Turusta 26.9. klo 20.15.

Galaxyn edellinen lähtö perjantaina 25.9. klo 20.15 Turusta Tukholmaan ja lauantaina 26.9. Tukholmasta Turkuun klo 7.10 jouduttiin perumaan navigointijärjestelmän varajärjestelmään tulleen sähkövian vuoksi. Vikaa korjataan parhaillaan ja laivan uskotaan palaavan liikenteeseen lauantai-iltana normaalin aikataulun mukaisesti.

Pahoittelemme matkustajille aiheutunutta harmia ja vaivaa matkan peruuntumisesta johtuen.

Lisätietoja antaa:
Tallink Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, 0400 207 704, marika.nojd@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat: