Silja Linen Wedding Cruise -paketti tarjoaa mahdollisuuden mennä naimisiin laivalla

Tukholmassa vietetään 19.6.2010 kuninkaallisia häitä, kun Ruotsin kruununprinsessa Victoria ja Daniel Westling vihitään Suurkirkossa. Silja Line haluaa tarjota asiakkailleen mahdollisuuden osallistua juhlintaan ja räätälöi sitä varten kaksi lisäpakettia, joilla voi täydentää hääviikonlopun Päivä Tukholmassa -risteilyjä. Siljan hääristeilypaketit 18.–20.6.2010 tarjoavat eväät häähumusta nauttimiseen Tukholmassa ja pariskunnille ainutlaatuisen mahdollisuuden mennä naimisiin M/S Silja Serenadella.

Tukholman kuninkaallista hääjuhlintaa pääsee seuraamaan sekä Helsingistä että Turusta Päivä Tukholmassa -risteilyllä (lähtö 18.6.2010). Silja Line on kehittänyt hääviikonlopulle 18.–20.6.2010 kaksi erilaista erikoispakettia, jotka voi halutessaan lisätä hääviikonlopun Päivä Tukholmassa -risteilyihin. Royal Cruise -lisäpaketti sisältää neljän ruokalajin illallisen à la carte -ravintolassa meno- tai paluumatkalla, lasillisen kuohuvaa sekä tuotepaketin, josta löytyy muun muassa Suomen tai Ruotsin lippu kaupunkijuhlia varten sekä Tukholman kartta. Royal Cruise on lisäpaketti, jonka voi yhdistää 18.6. lähteviin Päivä Tukholmassa -risteilyihin Turusta ja Helsingistä, mihin tahansa hyttiluokkaan. Paketin hinta on 48 euroa per henkilö. Naimisiin merellä! Häitä suunnitteleville pareille Silja Line tarjoaa mahdollisuuden mennä naimisiin merellä. Pariskunnat, jotka yhdistävät risteilyynsä Wedding Cruise -lisäpaketin, voivat varata vihkiajan kuninkaallisten häiden aatoksi menomatkalle Silja Serenadelle. Suomalainen pappi vihkii parit Suomen aluevesillä klo 16–19 välisenä aikana laivan yökerhossa. Wedding Cruise -lisäpakettiin kuuluu vihkimisen lisäksi hyttiin toimitettu kakku ja samppanjapullo sekä häälahjaksi risteilylahjakortti. Hääpareille ja heidän seurueilleen voidaan tilata etukäteen ruokailut laivalla. Wedding Cruise -paketteja on rajoitettu määrä ja se tulee tilata viimeistään kuukausi ennen matkaa. Wedding Cruise on myös lisäpaketti, jonka voi yhdistää vain Helsingistä 18.6. lähtevään Päivä Tukholmassa -risteilyyn, mihin tahansa hyttiluokkaan. Paketin hinta on 75 euroa per pariskunta. Naimisiinmenosta laivalla kiinnostuneet parit voivat olla yhteydessä erikoisosoitteeseen haaristeily@tallinksilja.com Lisätietoja romanttisista risteilyistä osoitteesta www.silja.fi/royal Poikkeusaikataulu Helsingistä lähtevällä Päivä Tukholmassa -risteilyllä 18.–20.6.2010 (M/S Silja Serenade): Lähtö Helsingistä perjantaina 18.6.2010 normaalin aikataulun mukaisesti klo 17.00. Paluu Tukholmasta lauantaina 19.6.2010 poikkeuksellisesti klo 19.00 paikallista aikaa, perillä Helsingissä sunnuntaina 20.6.2010 poikkeuksellisesti klo 11.55.

Avainsanat: