Silja Serenade uudistuu - laivan irtaimistoa myydään terminaalissa 22.11. klo 12-15

Silja Serenadelta uudistuksen myötä poistuneita esineitä myydään Olympiaterminaalissa Siljan nimipäivänä sunnuntaina 22.11.2015 klo 12-15. Tempauksen tuotto lahjoitetaan Lastenklinikoiden kummit ry:lle.

Myytävänä on uusittavista DeLuxe-hyteistä poistettuja lamppuja ja tauluja useilla eri kuvilla. Lisäksi myynnissä on entisen kauneushoitola Bellamaren naispatsas ja puinen peili. Leikkihuone Silja Landista myyntiin on saatu puinen leikkiruori, puutykkejä sekä värikäs Silja Land -kyltti.

Myynnissä on myös laivan ravintoloissa käytössä olleita Silja Serenade logollisia lautasia sekä Villeroy & Bochin lautasia. Lisäksi yllätystuotteina on myynnissä on muutamia yksittäisiä lamppuja Silja Serenaden aikaisemmilta vuosikymmeniltä.

Pala Silja Serenadea edullisesti omaan kotiin
•    lamput 10 euroa/ 2 kpl
•    taulut 10 euroa/ kappale
•    lautaset 10 euroa/ 6 kappaletta
•    marmorinen naispatsas (hyvin painava!) 100 euroa
•    puinen peili 100 euroa
•    Silja Land -kyltti 100 euroa
•    puinen leikkiruori 100 euroa
•    puinen leikkitykki 100 euroa

Huom. vain käteismaksu. Suosittelemme varaamaan tasarahan.
Tempauksen tuotto lahjoitetaan Lastenklinikoiden kummit ry:lle.

Silja Serenade palaa uudistuneena liikenteeseen maanantaina 23.11.2015. Lisää uudistuksista voi lukea osoitteessa www.silja.fi/uutta

Lisätietoja antaa: Viestintäjohtaja Marika Nöjd, 0400 207 704, marika.nojd@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat:

Pikafaktat