Tallink avaa Tallinna-Tukholma-reitin jälleen 18.2.22

Tallink avaa Tallinna-Tukholma-reitin perjantaina 18.2.22, kun Baltic Queen aloittaa liikennöinnin reitillä puolentoista kuukauden tauon jälkeen. Liikennöintitauon aikana Baltic Queenille suoritettiin suunniteltu kuivatelakointi Naantalissa.

Tärkeä yhteys Viron ja Ruotsin pääkaupunkien välillä on ollut keskeytettynä tammikuun alkupuolelta lähtien vähäisten matkustajamäärien ja Ruotsin hallituksen viime vuoden lopulla asettamien tiukempien matkustusrajoitusten vuoksi. Ruotsi luopui matkustus- ja muista koronarajoituksista 9.2.22.

Liikennöintitauon aikana Baltic Queenille suoritettiin kuivatelakointi Turun korjaustelakalla Naantalissa 27.1.-9.2.2022. Telakoinnin aikana laivalle tehtiin teknisiä huoltotöitä ja matkustaja-alueita uudistettiin.

Baltic Queen liikennöi perjantaista alkaen joka toinen päivä Tallinnasta ja joka toinen päivä Tukholmasta. Ensimmäinen lähtö on perjantaina 18.2.22 Tallinnasta Tukholmaan klo 18.00 paikallista aikaa. Tukholmasta laiva lähtee seuraavana päivänä klo 17.30 paikallista aikaa. Varauksia Baltic Queenille sekä yhtiön muille laivoille voi tehdä osoitteessa www.tallinksilja.fi

Lisätietoa medialle antaa:
Tallink Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, marika.nojd@tallinksilja.com, 0400 207 704

Tallink-konserni on yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yrityksellä on yhteensä 15 alusta ja se liikennöi Tallink- ja Silja Line -brändeillä useilla reiteillä. Tallink-konserni työllistää noin 4 000 henkilöä Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Latviassa, Venäjällä ja Saksassa. Vuonna 2020, COVID-19 pandemian aikana, yhtiö kuljetti 3,7 miljoonaa matkustajaa ja lähes 360 000 rahtiyksikköä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan ja Helsingin pörssissä. www.tallink.com