Tallink Hotel Rigan peruskivi muurattu

Torstaina 14.5.2009 muurattiin Tallink Hotels -ketjun uuden, ensi vuonna avattavan hotellin peruskivi. Hotelli on ketjun ensimmäinen Latviassa.

Tallink Hotel Riga on neljän tähden hotelli aivan Riian keskustassa osoitteessa Elizabete 24. Hotelliin tulee 256 modernia huonetta, joista 21 yhden hengen ja 232 kahden hengen huonetta sekä 3 sviittiä. Hotellin korkeatasoiseen ravintolaan ja kahvilaan mahtuu 160 henkeä ja kokoustiloihin 200 henkeä. Hotelliin tulee myös kauneushoitola, sauna ja kuntosali. Seitsenkerroksisen rakennuksen kellariin rakennetaan myös paikoitustilat 28 autolle. Tallink Hotel Riga avataan suunnitelmien mukaan keväällä 2010. Tallink Hotelsin toimintoja vetää OÜ TLG Hotel, joka on AS Tallink Gruppin tytäryhtiö. AS Tallink Grupp liikennöi aluksillaan myös Riika–Tukholma-reitillä. Tallink Hotels on 1020 huoneellaan Viron suurin hotelliketju. Hotelleja on Tallinnassa tällä hetkellä neljä. Vuonna 2008 Tallinkin hotelleissa yöpyi yli 300 000 vierasta.

Avainsanat: