Tallink mukauttaa Megastarin aikatauluja konserttimatkustajia varten kesällä 2025

Tallink muuttaa tilapäisesti Tallink Shuttle Megastarin aikataulua 3.6.2025 ja 9.6.2025 mahdollistaakseen konserttikävijöiden paluun Helsinkiin tapahtumien jälkeen Tallinnasta.

Tallink ilmoitti tänään tilapäisestä aikataulumuutoksesta Megastar-laivalleen tiistaina 3.6.2025 ja maanantaina 9.6.2025 liittyen Imagine Dragonsin ja Justin Timberlaken Tallinnassa järjestettäviin konsertteihin. Tallink siirtää Megastarin viimeisen lähdön myöhemmäksi näinä kahtena päivänä, jotta Suomesta matkustavat konserttikävijät voivat palata Helsinkiin suoraan tapahtumien jälkeen.

Normaalisti Megastarin viimeinen lähtö Tallinnasta Helsinkiin on joka ilta klo 22:30. Kuitenkin 3.6.2025 ja 9.6.2025 Megastarin viimeinen lähtö Tallinnasta tapahtuu vasta seuraavan vuorokauden puolella eli 4.6.2025 ja 10.6.2025 klo 01:30 yöllä.

"Olemme aiemminkin huomioineet isoihin konsertteihin matkustavien asiakkaiden toiveet muuttamalla joustavasti laivojemme aikatauluja. Näin konserttikävijät voivat palata suoraan kotiin Helsinkiin konserttien jälkeen, eikä kukaan joudu jättämään musiikkielämystä välistä esimerkiksi majoitusmahdollisuuksien tai kustannusten vuoksi", kertoo Tallink Gruppin viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Katri Link.

Lisätietoja medialle antaa:

Katri Link, Head of Communications and ESG, Tallink Grupp, +372 5304 2121, katri.link@tallink.ee

Tallink Grupp on yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yrityksellä on yhteensä 14 alusta ja se liikennöi Tallink Silja Line ja Tallink Shuttle -brändeillä useilla reiteillä. Tallink-konserni työllistää noin 5 000 henkilöä Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Latviassa ja Saksassa. Vuonna 2023 yhtiö kuljetti noin 5,7 miljoonaa matkustajaa ja lähes 323 990 rahtiyksikköä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan ja Helsingin pörssissä. www.tallink.com