Tallink Silja Experience räätälöi ryhmämatkaan elämyksiä

Tallink Silja Experience on Tallink Siljan uusi kokous- ja vapaa-ajanryhmille räätälöity palvelukokonaisuus, joka tarjoaa ideoita ja uusia näkökulmia kokouksien ja tilaisuuksien järjestämiseen. Erilaisia lisäpalveluja hyödyntämällä ryhmän merimatkan voi räätälöidä toivotunlaiseksi Tallink Siljan laivoilla ja kohdesatamissa. Internetissä toimiva ”Elämysgeneraattori” helpottaa matkan suunnittelussa.

Tallink Siljan uusi Tallink Silja Experience -palvelukokonaisuus helpottaa ryhmämatkojen suunnittelua tarjoamalla runsaasti uudenlaisia vaihtoehtoja erilaisten tilaisuuksien järjestämiseen merellä. Tallink Silja Experiencen tarjoamat lisäpalvelut voidaan liittää mihin tahansa Tallink Siljan kokous- ja ryhmämatkaan tuomaan oman persoonallisen lisän kuhunkin tilaisuuteen.

Tallink Siljan laivoilla lisäpalveluja on tarjolla saunapaketista ja viininmaistelukoulusta yksityiseen shoppailu- tai karaoketuokioon. Elämyspaketteja on saatavilla myös kohteisiin, esimerkiksi Tukholmassa kattokävelyä ja Tallinnassa seikkailu Vanhassakaupungissa.

- Tallink Silja Experience tarjoaa elämyksellisen kokonaispaketin, jossa laadukkaat kokous- ja matkapalvelut yhdistetään monipuolisiin elämyspalveluihin asiakkaan toivomalla tavalla yksilölliseksi kokonaisuudeksi. Hyvien yhteistyökumppaneiden avulla laivoillemme ja hotelleihimme on mahdollista luoda todella näyttäviä ja kokonaisvaltaisiakin teemakokonaisuuksia, kertoo Tallink Siljan myyntijohtaja Marco Palmu.

Uuteen palvelukokonaisuuteen ja lisäpalveluihin voi tutustua tarkemmin osoitteessa http://experience.tallinksilja.fi. Samalta sivulta löytyy myös ”Elämysgeneraattori”, jonka avulla matkaa voi suunnitella ryhmän tarpeiden mukaan. Valitsemalla matkakohteen, matkan keston ja sen luonteen generaattori ehdottaa parhaiten sopivia matkapaketteja ja lisäpalveluita.

Tallink Silja Experienceä esitellään Helsingissä Silja Serenadella tiistaina 25.10. ja torstaina 27.10. Tilaisuuksiin voi ilmoittautua Tallink Silja Experience -internetsivuston kautta.

Lisätiedot:

Marco Palmu, myyntijohtaja, Tallink Silja Oy, puh. 040 773 4894, marco.palmu@tallinksilja.com

Laura Saksala, viestintäpäällikkö, Tallink Silja Oy, puh. 050 377 6669, laura.saksala@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on Itämeren alueen johtava matkustajaliikennevarustamo. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa viidellä paikkakunnalla, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Tallink Silja Oy työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Gruppin palveluksessa on yhteensä noin 6800 työntekijää Virossa, Suomessa, Ruotsissa, Latviassa, Saksassa ja Venäjällä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.