Tallink Silja hakee testimatkustajia uudistuneelle Silja Serenadelle

Tallink Silja hakee testimatkustajia uudistuneelle Silja Serenadelle. Etsimme risteilylle Helsingistä Tukholmaan lapsiperhettä, kaveriporukkaa sekä senioripariskuntaa. Matka toteutetaan 27.2.-1.3.

Asiakaskokemusmatkalle valitut henkilöt pääsevät tutustumaan ja testaamaan täysin uudistunutta Silja Serenadea. Tiedossa on muun muassa shoppailua, polskimista kylpyläosastolla ja herkuttelemista laivan uusituissa ravintoloissa.

Tarjoamme testaajille risteilyn alusta loppuun uudistuneissa, upeissa hyteissä sekä ateriat ruokajuomineen. Mukaan ilmoittautuneiden testaajien tulee sitoutua matkustamaan kyseisenä ajankohtana ja olemaan käytettävissä risteilyn ajan lehtijutun ja videon tekoon.

Matkan aikana teemme testaajista jutun Tallink Siljan Club One –kanta-asiakaslehteen ja lisäksi kuvaamme lyhyen videon testaajien kokemuksista. Video ladataan Tallink Siljan youtube-tilille.

Silja Serenade palaa liikenteeseen täysin uudistuneena 15.2.

Silja Serenade palaa liikenteeseen uudistuneena 15.2.2014. Uudistuksen jälkeen  laivalla on enemmän ostosmahdollisuuksia ja –paikkoja, täysin uusi italialainen ravintola Tavolàta, moderni spa-kylpylä, sekä uudistetut Commodore-hytit ja –lounge. Uutena hyttiluokkana lanseerataan junior-sviitit.

Ilmoittautumiset 9.2. mennessä valokuvan ja perustelujen kera oheisesta linkistä:

Lisätietoja antaa:
Viestintäpäällikkö Marika Nöjd, 0400 207 704, marika.nojd@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat:

Pikafaktat