• Tallink Silja Oy/

Tallink Silja ja Hohto Helsinki yhteistyöhön: ryhmille ja B2B-asiakkaille räätälöityjä tapahtumapalveluja Tallink Siljan laivoille ja hotelleihin

Tallink Silja ja tapahtumamarkkinointiyhtiö Hohto Helsinki ovat tehneet sopimuksen, jonka mukaan ryhmille ja B2B-asiakkaille voidaan tarjota räätälöityjä, laajamittaisiakin tapahtumapalveluita Silja Linen ja Tallinkin laivoille sekä Tallink Hotelleihin.

Mahdollisuuksien tapahtumanäyttämö -palvelukonsepti tarjoaa asiakkaille uuden tavan hyödyntää Tallink Siljan palvelukokonaisuutta Tallinkin ja Silja Linen laivoilla sekä Tallink Hotelleissa. Yhdistämällä Tallink Siljan tarjoamat palvelut Hohto Helsingin tapahtumien sisällöntuotanto-osaamiseen, voidaan asiakkaille tarjota yksilöityjä tapahtuma-, näyttely- ja seminaarivaihtoehtoja.

Tallink Silja tarjoaa asiakkaalle puitteet tapahtumalle: hytit, hotellihuoneet, muut tilat sekä ruokailut. Hohto Helsinki suunnittelee asiakkaan kanssa tapahtuman pienintä yksityiskohtaa myöten sisällöstä käytännön yksityiskohtiin ja toteutukseen. Asiakkaan on mahdollista saada täyden palvelun toteutus tilaisuuteen kuin tilaisuuteen Tallinkin tai Silja Linen laivalle tai Tallink Hotelleihin avaimet käteen -periaatteella.

- Yhteistyösopimus Hohto Helsingin kanssa mahdollistaa aivan uudenlaisen palvelukonseptin monenlaisiin tilaisuuksiin ja tarpeisiin. Räätälöityjen tapahtumapalveluiden kysyntä on kasvussa, ja nyt voimme tarjota asiakkaillemme varsin mittaviakin kokonaisuuksia laivoillamme ja hotelleissamme, sanoo Tallink Silja Oy:n myyntijohtaja Marco Palmu.

- Tallink Siljan laivasto ja hotellit tarjoavat hulppeat puitteet täyden palvelun tapahtumille. Nyt henkilöstö- tai asiakastilaisuuden, seminaarin tai vaikka minimessujen järjestäminen merellä onnistuu helposti. Me vastaamme tapahtuman sisällön suunnittelusta ja toteutuksesta pienintä yksityiskohtaa myöten, täydentää Hohto Helsinki Oy:n toimitusjohtaja Mico Mansner.

Mahdollisuuksien tapahtumanäyttämö -palvelukonseptin tilauksia otetaan vastaan sähköpostiosoitteessa hohto@tallinksilja.com tai yritykselle nimetyn myyntipäällikön kautta.

Lisätiedot:
Tallink Silja Oy: myyntijohtaja Marco Palmu, p. 040 7734894, marco.palmu@tallinksilja.com
Hohto Helsinki Oy: toimitusjohtaja Mico Mansner, p. 040 554 4685,
mico.mansner@hoh.to

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on Itämeren alueen johtava matkustajaliikennevarustamo. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Saksaan sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa viidellä paikkakunnalla, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Tallink Silja Oy työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Gruppin palveluksessa on yhteensä noin 6800 työntekijää Virossa, Suomessa, Ruotsissa, Latviassa, Saksassa ja Venäjällä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.