Tallink Silja jatkaa seuraavat kaksi vuotta Jääkiekon SM-liigan pääyhteistyökumppanina

Tallink Silja ja Jääkiekon SM-liiga jatkavat vuonna 2010 alkanutta yhteistyötään ja ovat solmineet jatkosopimuksen seuraavaksi kahdeksi vuodeksi eteenpäin. Sen mukaan Tallink Silja on myös kausilla 2011–2013 Jääkiekon SM-liigan pääyhteistyökumppani. Yhteistyö tulee näkymään laajasti niin SM-liigahalleissa kuin televisiossa. Sen kautta tavoitetaan erittäin suuri määrä kuluttajia, joiden on mahdollista hyötyä monipuolisista palveluista ja eduista.

Sopimus kattaa nyt alkavan SM-liigakauden 2011–2012 sekä kauden 2012–2013 ja se takaa Tallink Siljalle laajan näkyvyyden SM-liigan otteluissa niin jäähalleissa kuin televisiossa. Sopimuksen osapuolet näkevät yhteistyössä loistavan mahdollisuuden tavoittaa suomalaiset kuluttajat ja tarjota heille monipuolisia palveluja ja etuja.

- Jääkiekon suosio on nyt huipussaan, ja tasaisen viime liigakauden ja erityisesti maailmanmestaruuden jälkeen jääkiekolla on suuri mahdollisuus kehittää tuotettaan entisestään. SM-liigalle yritysyhteistyö on monella tavalla elintärkeää, niin rahoituksen kuin mainonnan ja markkinoinninkin näkökulmasta. Erityisesti haluamme myös olla välineenä, kun kumppanimme hankkivat uusia asiakkuuksia itselleen. Tallink Silja ja Jääkiekon SM-liiga tarjoavat suomalaisille viihdettä ja rentoutusta arkeen. Olemme siis yhteisellä asialla suomalaisten viihdyttäjinä, sanoo Jääkiekon SM-liiga Oy:n toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuorinen.

Myös Tallink Siljan varatoimitusjohtaja Pasi Näkki iloitsee yhteistyön jatkuvuudesta.

- Yhteistyömme on sujunut erinomaisesti, ja siksi sopimuksen jatkaminen oli meille luonnollinen kehitysaskel. Uskon vahvasti, että seuraavien kahden vuoden aikana pystymme puolin ja toisin kehittämään nykyisiä sekä luomaan uusia kanavia, joilla pystymme tavoittamaan niin nykyiset kuin potentiaaliset uudet asiakkaat vieläkin tehokkaammin ja tarjoamaan heille entistä parempia etukokonaisuuksia, Näkki sanoo.

Yhteistyöstä ja SM-liigan tulevasta kaudesta kerrotaan myös SM-liigan avajaisristeilyllä Baltic Princessillä, joka lähtee Helsingistä 7.9.2011 klo 18.30.

Yhteistyötä on koordinoinut SM-liigan markkinointiyhteistyöratkaisuja suunnitteleva Infront Finland Oy.

Lisätiedot:

Tallink Silja Oy: varatoimitusjohtaja Pasi Näkki, puh. 040 773 1348, pasi.nakki@tallinksilja.com

Jääkiekon SM-liiga Oy: yhteysjohtaja Jarmo Koskinen, puh. 040 527 8116, jarmo.koskinen@sm-liiga.fi

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on Itämeren alueen johtava matkustajaliikennevarustamo. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa viidellä paikkakunnalla, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Tallink Silja Oy työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Gruppin palveluksessa on yhteensä noin 6800 työntekijää Virossa, Suomessa, Ruotsissa, Latviassa, Saksassa ja Venäjällä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.