Tallink Silja mahdollistaa 10 nuoren osallistumisen Petteri Koposen koripalloleirille – hae mukaan!

Tallink Silja sponsoroi 10 koripallojuniorin osallistumisen Kisakalliossa järjestettävään koripallotähti Petteri Koposen leirille 30.6.-3.7.2014.

Leiri on tarkoitettu vuonna 1999-2004 syntyneille tytöille ja pojille, jotka haluavat nauttia neljän päivän ajan korisleiristä yhdessä Suomen Susi-perheen huippujen kanssa. Leiri järjestetään Kisakallion uudessa Susi Training Centerissä 30.6.–3.7.2014 välisenä aikana.

Leirillä osallistujat saavat opetusta ja vinkkejä suoraan huipulta. Miesten maajoukkueen kirkkain tähti Petteri Koponen on yhdessä leirin rehtorin, naisten maajoukkueen päävalmentajan Anton Mirolybovin kanssa koonnut leirille huippuosaamista sekä miesten että naisten maajoukkueista. Leiri sisältää henkilökohtaista taidon opettamista, kiivaita heittokilpailuja sekä intensiivisiä turnauksia.

Ilmoittautumisia perusteluineen voi lähettää 22.5. asti osoitteessa:

Lisätiedot:
Partnership Marketing Manager, Minna Varis, 0400 122 010, minna.varis@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat:

Pikafaktat

Ilmoittautumisia perusteluineen voi lähettää 22.5. asti.