Tallink Siljan kesässä lapset ovat kunniavieraita

Tallink Siljan laivoilla lapset ja nuoret ovat kunniavieraiden asemassa erityisesti kesällä, jolloin laivojen kokousosastot muutetaan Summer Center –leikkimaailmoiksi ja Muumikin on matkalla mukana päivittäin. Kidz Club lastenohjelma viihdyttää perheen pienimpiä ja nuorille on tarjolla omaa, vauhdikasta ohjelmaa aktivaattoreiden seurassa. Meren takana odottavat Ruotsin kuninkaalliset lomamaisemat tai Baltian lomalaitumet.

Helsingin-linjan Silja Serenaden ja Silja Symphonyn perheshow’ssa seikkailevat vuorotellen Robin Hoodin ja Viidakkokirjan sankarit. Turun-linjan Silja Europan perheshow-esityksissä nähdään päivisin Satujen kirja ja alkuillasta Svengaava iltapäivä. Lisäksi Silja Europalla nuoriso voi opetella hip hopin askelia laivan tanssikoulussa ja ballerinan ammatista haaveilevat pääsevät kokeilemaan tätä vaativaa tanssilajia ihka oikean ballerinan opastuksella.

Lasten kesä Silja Serenadella ja Silja Symphonylla Helsinki-Tukholma:
Muumi, Kidz Club, Silja Go! ja perheshow’t 1.6.-13.8.
Summer Center 15.6.-13.8. (Silja Symphonylla 18.6. alkaen)

Lasten kesä Silja Europalla Turku-Tukholma:
Muumi, Kidz Club, Silja Go! ja perheshow’t 2.6.-13.8.
Summer Center 15.6.-13.8.

Tallinkin Baltic Princessillä nähdään kaksi perheshow’ta; Lollipop-show on hauska ja värikäs ilottelu, jossa on vahvassa osassa mukaansatempaava musiikki. Lasten olympialaiset on puolestaan leikkisä ja interaktiivinen show, jossa suosikkisatuhahmot osallistuvat olympialaisiin. Lapset voivat osallistua lajeihin ja tavoitella kirkkainta mitalia ja korkeinta palkintopallia.

Lasten kesä Baltic Princessillä Helsinki-Tallinna:
Muumi ja Kidz Club 1.6.-13.8.
Perheshow’t 1.6.-31.8.
Summer Center 15.6.-13.8

Muista myös, että buffet-ravintolassa 6-17-vuotiaat herkuttelevat edullisesti lasten hintaan ja sitä nuoremmat ilmaiseksi. A la carte ravintolassa on lapsille oma buffet-pöytä: hinnat: 16 € (12-17v.), 11 € (6-11v.), 3 € (0-5 v.) Lisäksi alle 12-vuotiaat saavat kaikki aikuisten à la carte -listan ateriat erikoishintaan: alkuruoat 3,50 €, pääruoat 8,50 € ja jälkiruoat 2,50 €.

Lisätiedot:
Viestintäpäällikkö Marika Nöjd, (09) 1804308 tai 0400 207 704
Viihdepäällikkö Kati Heiniö, (09) 180 4241

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat: