Tallink Siljan kolme jouluristeilyä vievät Turusta Tallinnaan ja Helsingistä Tukholmaan

Tallink Silja järjestää jouluna 2022 jouluristeilyt Helsingistä Tukholmaan ja Turusta Tallinnaan. Jouluristeilyt Helsingistä Tukholmaan järjestetään tänä vuonna tuttuun tapaan Silja Symphonylla 23.-25.12.2022 ja Silja Serenadella 24.-26.12.2022. Baltic Princessin joulun erikoisristeily Turusta Tallinnaan tehdään 23.-25.12.2022.

”Joulu laivalla on erityisen stressivapaa tapa viettää joulua. Kaikki on laitettu valmiiksi: joulupöytä on katettu, laiva on koristeltu joulukoristein, ohjelmaa löytyy kaikenikäisille ja joulupukki on tietysti mukana. Haluamme aina tarjota matkustajillemme irtiottoja arjesta ja erityisesti jouluna haluamme tarjota heille mahdollisuuden siirtyä ilman valmisteluita suoraan laivojen herkkujen sekä elämysten pariin”, kommentoi Tallink Silja Oy:n kaupallinen johtaja Kalle Katajainen.

Jouluristeilyn aikataulu Silja Symphonylla 23.-25.12.2022:

• 23.12. klo 17.00 lähtö Helsingistä
  • 24.12. klo 10.00 saapuminen Tukholmaan (paikallista aikaa)
  • 24.12. klo 15.30 lähtö Tukholmasta (paikallista aikaa)
  • 25.12. klo 11.15 saapuminen Helsinkiin

Jouluristeilyn aikataulu Silja Serenadella 24.-26.12.2022:

• 24.12. klo 15.30 lähtö Helsingistä
  • 25.12. klo 11.00 saapuminen Tukholmaan (paikallista aikaa)
  • 25.12. klo 16.45 lähtö Tukholmasta (paikallista aikaa)
  • 26.12. klo 10.30 saapuminen Helsinkiin

Jouluristeilyn aikataulu Baltic Princessillä 23.-25.12.2022:

• 23.12. klo 18.30 lähtö Turusta
  • 24.12. klo 11.00 saapuminen Tallinnaan
  • 24.12. klo 18.30 lähtö Tallinnasta
  • 25.12. klo 15.30 saapuminen Turkuun

Joulunaika käynnistyy laivoilla jo hyvissä ajoin ennen joulua. Joulubuffet on tarjolla laivojen buffet-ravintoloissa 17.11.-26.12.2022. Marras-joulukuussa vietetään myös pikkujoulusesonkia, joka on suosittua matkustusaikaa.

Lisätietoa: tallinksilja.fi/joulu

Lisätietoja medialle antavat:
Tallink Silja Oy, kaupallinen johtaja Kalle Katajainen, 040 5542583, kalle.katajainen@tallinksilja.com
Tallink Silja Oy, viestinnän asiantuntija Armi Laine, 045 6356870, armi.laine@tallinksilja.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä ja Turussa sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 250 ja merellä noin 700 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä vuodesta 2005 ja Helsingin pörssissä joulukuusta 2018 alkaen. www.tallinksilja.fi