Tallink Siljan laivat myöhässä tänään perjantaina 30.11. säästä johtuen

Tallink Siljan laivat ovat tänään perjantaina 30.11. myöhässä aikataulusta kovasta tuulesta ja myrskystä johtuen. Matkustajia pyydetään kuitenkin saapumaan ajoissa terminaaliin, koska laivojen lähtö- ja saapumisajat saattavat muuttua. Ajantasaiset tiedot löytyvät osoitteesta: www.tallinksilja.fi

Helsinki-Tukholma

Silja Serenade saapuu Helsinkiin arviolta klo 16.00 (laivan piti saapua klo 10.30) ja laivan arvioitu lähtöaika Tukholmaan on klo 19.30 (piti lähteä klo 17.00). Jos olet lähdössä tänään Helsingistä, niin saavuthan kuitenkin hyvissä ajoin Olympiaterminaaliin, viimeistään klo 17.30.

Helsinki-Tallinna

Pika-alukset Star ja Superstar ovat molemmat myöhässä normaalista aikataulusta tällä hetkellä.

Superstar saapuu Tallinnaan arviolta klo 13.30 (laivan piti saapua klo 12.30). Superstar lähtee Tallinnasta arviolta klo 14.10 (laivan piti lähteä klo 13.30).

Star saapui Tallinnaan noin klo 11.25 (piti saapua klo 9.30). Star pääsi lähtemään Tallinnasta Helsinkiin arviolta noin klo 12.15 (piti lähteä 10.30).
Star saapuu Helsinkiin arviolta noin klo 15.00 (piti saapua 12.30) ja pääsee lähtemään takaisin Tallinnaan arviolta klo 16.00 (piti lähteä klo 13.30).

Turku-Tukholma

Tämän hetkisen tiedon mukaan laivat ovat aikataulussaan.

Päivitämme tietoja tilanteen muuttuessa ja heti kun saamme lisätietoja. Matkustajia pyydetään kuitenkin saapumaan ajoissa terminaaliin, koska laivojen lähtö- ja saapumisajat saattavat muuttua. Ajantasaiset tiedot löytyvät osoitteesta: www.tallinksilja.fi

* * *

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.