Tallink Siljan pääkonttori ensi vuonna uusiin tiloihin

Tallink Silja Oy:n pääkonttori muuttaa uusiin tiloihin Helsingin Jätkäsaareen syksyllä 2011. Uuden, kuusikerroksisen toimistorakennuksen omistaa Nordea Eläkevakuutus, jolta Tallink Silja vuokraa neljä kerrosta. Uuteen pääkonttoriin muuttaa myös tällä hetkellä Pasilassa toimiva Tallink Siljan myyntipalvelu. - Uudet tilat takaavat modernit ja viihtyisät työolosuhteet aivan Länsisataman tuntumaan. On hienoa saada suurin osa maahenkilökunnastamme saman katon alle, näin voimme työskennellä tehokkaammin ja joustavammin, sanoo Tallink Siljan toimitusjohtaja Margus Schults. Lähes Länsiterminaalia vastapäätä nousevan toimistotalon rakennuttaa Hartela. Rakennustyöt alkavat tulevana kesänä. Uusinta teknologiaa hyödyntävät tilat tulevat täyttämään myyntipalvelun erityisvaatimukset ja muut nykyaikaisen konttorin vaatimukset ympäristö huomioon ottaen. Tallink Siljan pääkonttori sijaitsee tällä hetkellä Espoon Keilarannassa ja myyntipalvelu Helsingin Pasilassa. Tallink Silja työllistää pääkaupunkiseudulla noin 200 henkilöä ja koko Suomessa Turku, Tampere ja Mikkeli mukaan lukien noin 500 henkilöä.