Tallink Siljan syksyssä huippuviihdettä ja ysäritähtiä

Syksyn laivaviihteen kärkenä nähdään tänä syksynä ysäritähtiä, Idols-Diandra ja monia nimekkäitä esiintyjiä, unohtamatta lapsien omia suosikkiesiintyjiä Hevisauruksesta Paukkumaissiin. Viihteestä ja tähtiesiintyjistä pääsee nauttimaan Tukholman risteilyllä Helsingistä tai Turusta sekä Tallinnan yhden yön risteilyllä.

Retrodisko-risteilyllä ysäritähtien mukana Tallinnaan

Tallinnan-linjan Baltic Princessillä koetaan uudestaan 90-luvun kreisibailaus-huumaa kun ysäritähdistä kirkkaimmat kajauttavat kuuluisimmat hittinsä Itämeren aalloilla. Muistatko vielä Bad Boys Bluen, Basic Elementin, E-roticin, Haddawayn tai Dr. Albanin? Joka toinen keskiviikko yksi huippuesiintyjä vie risteilijät takaisin 90-luvun huumaan. Baltic Princessin 22-tunnin risteily tarjoaa sopivan irtioton arkeen.

Suomen eturivin artisteja nähdään torstaisin Baltic Princessin Nova Clubin risteilyillä. Esiintyjinä Reckless Love, Apulanta, Lauri Tähkä ja Poets of the Fall. Lisäksi syksyn erikoislähdöillä on tarjolla euroviisuhuumaa, Radio Rockkia, YleX:n –risteilyä ja Voicen The Risteily Neljän Ruusun tahdittamana.

Ihana Idols-Diandra valloittaa meren

Ihana Idols-Diandra konsertoi Silja Serenadella yksinoikeudella syyslomien aikana. Diandraa pääsee kuuntelemaan menomatkalla 13.10., 15.10., 17.10., 19.10., 21.10., 23.10. ja 25.10. Paluumatkalla on tähden fanitapaaminen. Diandra esiintyy myös Turun –linjalla 13.9. Voicen Åbo-risteilyllä.

Silja Serenaden matkustajat pääsevät nauttimaan mahtavasta rock’n rollin maratonista, joka alkaa Silja Serenaden upealta kävelykatu promenadilta päätyen keskiyön show’hun Atlantis Palaceen. Matkustajat pääsevät myös itse mukaan irrotteluun laivamatkan aikana steppi- ja boogie woogie tanssitunneilla.

Silja Symphonyllä nähdään kaksi uutta show-esitystä. Rokin ja lollipopin innoittamana päästään kokemaan dynaamiset Bitter Sweet ja Melodic Flava show’t.

Lisäksi molempien laivojen uniikki promenadi elämyskatu täyttyy matkan aikana monipuolisesta tarjonnasta; klassisista kvarteteista, pianistista ja huikeista ilma-akrobatianumeroista.

Lapsiperheiden syksyä piristävät suositut Muksumaanantai-risteilyt. Mukana reissussa ajankohdasta riippuen muun muassa Hevisaurus, Paukkumaissi ja Peppi Pitkätossu tai Ipanapa. Tähtiartistien lisäksi mukana tietysti Muumi ja paljon muuta lasten ohjelmaa!

Silja Europalla tähtiesiintyjä aikuisille ja lapsille

Turun-linjan matkustajia hemmotellaan syksyllä monipuolisella viihdetarjonnalla. Alkuviikot on pyhitetty seniorimaanantaille, Studio55 –lähdöille sekä iskelmäkeskiviikoille, jossa esiintyjinä muun muassa Suvi Teräsniska, Taikakuu ja Matti & Teppo. Torstaisin nautitaan Voicen Åboristeilyn menosta Diandra Floresin, Neljän Ruusun ja Anna Puun kanssa.

Syksyn uutuutena käynnistyvät myös Silja Europalla Helsingin-linjalta tutut Muksumaanantait; esiintyjinä Ipanapa (17.9.) ja Paukkumaissi (26.11.). Mukana tähtiartistien lisäksi tietysti Muumi ja paljon muuta lasten ohjelmaa! Syyslomien sydämessä merirähinä valtaa Silja Europan kun lasten heviyhtye Hevisaurus keikkailee laivalla 14.10., 15.10., 16.10., 21.10. ja 22.10.

Lisätietoja antavat:
Viihdepäällikkö Lauri Domnick, lauri.domnick@tallinksilja.com, p. 050 440 2851
Viestintäpäällikkö Marika Nöjd, marika.nojd@tallinksilja.com, p. 0400 207 704

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa, Tampereella ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

Avainsanat: