Tallink Spa & Conference -hotelli suljetaan huoltotöiden ajaksi 10.1.-3.2.2022

Tallink Spa & Conference -hotelli Tallinnassa suljetaan väliaikaisesti huoltotöiden ajaksi 10.1.-3.2.2022. Huoltotöiden aikana hotellissa uusitaan pintoja sekä lasikatteet allasosaston yläpuolella.

”Hyödynnämme joulun ja uudenvuoden jälkeisen hiljaisemman ajanjakson, jolloin matkustajia on muutenkin normaalia vähemmän. Lisäksi koronarajoitukset vaikuttavat varaustilanteeseen, joten on järkevää tehdä jo jonkin aikaa suunnittelemamme korjaustyöt nyt. Toivomme, että helmikuusta alkaen matkustajamäärät alkavat taas kasvaa”, sanoo Tallink Hotelsien hallituksen jäsen Ave Svarts.

Tallink City Hotel ja Tallink Express Hotel Tallinnassa ovat auki normaaliin tapaan.

Lisätietoja medialle antaa:
Tallink Silja Oy, viestinnän asiantuntija Armi Laine,
+358 45 635 6870, armi.laine@tallinksilja.com

Tallink-konserni on yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yrityksellä on yhteensä 15 alusta ja se liikennöi Tallink- ja Silja Line -brändeillä useilla reiteillä. Tallink-konserni työllistää noin 4 000 henkilöä Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Latviassa, Venäjällä ja Saksassa. Vuonna 2020, COVID-19 pandemian aikana, yhtiö kuljetti 3,7 miljoonaa matkustajaa ja lähes 360 000 rahtiyksikköä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan ja Helsingin pörssissä. www.tallink.com