Tallinkin Silja Europa jatkaa majoituspalveluiden tuottamista Hollannissa

Tallinkin laiva Silja Europa jatkaa vuoden 2023 loppuun asti majoituspalveluiden tuottamista Hollannissa. Silja Europa on ollut vuokrattuna Hollantiin elokuusta 2022 asti.

Tämä tarkoittaa, että laiva ei palaa Itämerelle ja normaalille Helsinki-Tallinna-reitilleen tänä kesänä alkuperäisen suunnitelman mukaisesti. Laiva jää Alankomaihin loppuvuodeksi 2023 ja lisätietoja Silja Europan paluusta Itämerelle annetaan, kun asiaa koskevat päätökset on tehty. Silja Europan lipunmyynti vuodelle 2024 avataan sen jälkeen, kun on selvillä, milloin laiva palaa Itämerelle.

Silja Europalle matkan varanneille asiakkaille on tarjottu muita matkustusvaihtoehtoja tai rahojen palautusta. Pahoittelemme matkustajille aiheutunutta vaivaa ja harmia.

Lisätietoja medialle antaa:

Tallink Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, marika.nojd@tallinksilja.com, 0400 207 704

Tallink-konserni on yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yrityksellä on yhteensä 15 alusta ja se liikennöi Tallink- ja Silja Line -brändeillä useilla reiteillä. Tallink-konserni työllistää noin 4 900 henkilöä Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Latviassa ja Saksassa. Vuonna 2022 yhtiö kuljetti noin 5,5 miljoonaa matkustajaa ja lähes 410 000 rahtiyksikköä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan ja Helsingin pörssissä. www.tallink.com