Uusi etu Tallink Siljan Club One -kanta-asiakkaille:​ Tukholma-vinkit kätevästi matkapuhelimeen

Tallink Siljan Club One -kanta-asiakkailla on tammikuun puolivälistä alkaen ainutlaatuinen mahdollisuus ladata matkapuhelimeensa yli sata hyödyllistä Tukholman-vinkkiä. Mobiilimatkaoppaan ovat yhteistyössä kehittäneet Ruotsin matkailutoimisto Visit Sweden ja Silja Line, teknisestä toteutuksesta vastaa Whatamap.com Ltd.

Sovellus tuo puhelimen näytölle kartan, johon on merkitty mielenkiintoisia kohteita Tukholmassa. Ne on jaettu neljän otsikon alle: koe, majoitu, shoppaile sekä syö ja juo. Voit hakea vinkkejä päivääsi Tukholmassa klikkaamalla kartalle merkittyjä kohteita, tai hakemalla valikosta sinua kiinnostavan vinkin aihealueen mukaan. Kaikista kohteista on lyhyt tekstikuvaus, www-osoite sekä yhteystiedot.

Sovellus on ladattavissa useimpiin nykyaikaisiin matkapuhelimiin, ja se kannattaa ladata kotona jo ennen matkaa. Sovelluksen lataaminen matkapuhelimeen maksaa vain operaattorikohtaisen datasiirtomaksun ohjelman latauksen yhteydessä. Sovelluksen käyttö matkan aikana on ilmaista, koska sovellus ei vaadi toimiakseen internetyhteyttä.

- Palvelu tuo Tukholman-vinkit kaikkien kanta-asiakkaidemme ulottuville helposti, ja mikä parasta, palvelua on mahdollista käyttää täysin ilmaiseksi myös ulkomailla, sanoo Tallink Silja Oy:n kanta-asiakaspäällikkö Hanna Michelsson.

Tarkemmat latausohjeet sekä puhelinmallit, joissa sovellus toimii löytyvät Club One -verkkopalvelusta osoitteesta www.clubone.fi.

Palveluun voi tutustua myös Matka 2010 -messuilla Tallink Siljan osastolla 6a29.

Sovellus on saatavilla vain suomenkielisenä.

Lisätiedot:
Tallink Silja Oy: Hanna Michelsson, Club One Manager, puh. 09 180 4432, hanna.michelsson@tallinksilja.com

VisitSweden Region East/Finland: Thomas Junell, Senior Project Manager, puh. 09 622 1234, thomas.junell@visitsweden.com

Tallink Silja Oy on osa AS Tallink Gruppia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Tallink Silja Oy liikennöi Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Rostockiin sekä Silja Line -brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan. Tallink Silja Oy toimii Suomessa viidellä paikkakunnalla, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Mikkelissä ja tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä. AS Tallink Grupp on listattu Tallinnan pörssissä.

VisitSweden, aikaisemmalta nimeltään Ruotsin Matkailuneuvosto - Sveriges Rese- och Turistråd, on viestintäyhtiö, jonka tehtävänä on markkinoida Ruotsia niin maana kuin matkakohteena. VisitSwedenin omistajat ovat tasaosuuksin Ruotsin valtio ja matkailuelinkeino. Ruotsissa matkailuelinkeinon työllisyysvaikutus on 160 000 henkilötyövuotta. Matkailuelinkeinon osuus maan bruttokansantuotteesta on 2,81 prosenttia ja matkailun vientiarvo on 87,6 miljardia kruunua. (Luvut vuodelta 2007, lähde NUTEK.)