Uusi risteily-hotellituote Turusta Maarianhaminaan Baltic Princessillä

Tallink Silja on lanseerannut uuden risteily-hotellituotteen Turusta Maarianhaminaan. Tämä matkapaketti tarjoaa mahdollisuuden yöpyä ensimmäinen yö rennosti laivalla upeaa saaristoa ihaillen ja sen jälkeen viettää yhden tai useamman yön hotellissa Maarianhaminassa tai Ahvenanmaalla sujuvien aikataulujen puitteissa.

”Olemme iloisia, että saimme tämän uutuustuotteen asiakkaille netin kautta varattavaksi juuri ennen kiivainta kesäsesonkiamme. Turun reitin Baltic Princess tarjoaa tälle matkalle erinomaiset puitteet sekä ennen kaikkea aikataulun. Asiakas pääsee yhdellä matkalla nauttimaan sekä laivan ravintola-, ostos- ja viihdepalveluista että viettämään vuorokauden tai useammankin Ahvenanmaalla”, iloitsee Tallink Siljan kaupallinen johtaja Kalle Katajainen.

Baltic Princessin risteily-hotellimatkalla ei tarvitse lähteä matkaan tai saapua matkalta haastavina kellonaikoina. Matkapakettiin on valittavissa viisi eri hotellia Maarianhaminassa: Hotel Savoy, Hotel Pommern, Hotel Adlon, Park Alandia Hotell sekä Hotel Arkipelag.

”Menomatkalla ehtii nauttia Baltic Princessin palveluista 17,5 tuntia, minkä jälkeen on vielä kokonainen vuorokausi, tai useampi, aikaa Maarianhaminassa ennen paluuta. Paluumatka Turkuun taittuu 5,5 tunnissa. Kahden yön matkalle pääsee kesäkuussa jopa alkaen 95 euron hintaan per henkilö. Tähän hintaan sisältyy risteily B-luokan hytissä ja yöpyminen Maarianhaminassa Savoy Hotellissa standardiluokassa”, Katajainen kertoo.

Risteily-hotellipaketin aikataulu:

Päivä 1:
klo 20.15 Baltic Princess lähtee Turusta
yöpyminen laivalla

Päivä 2:
klo 13.35 perillä Maarianhaminassa
yöpyminen Ahvenanmaalla

Päivä 3:
klo 13.45 Baltic Princess lähtee Maarianhaminasta
klo 19.15 Baltic Princess saapuu Turkuun

Lisätietoja medialle antaa:

Tallink Silja Oy, viestintäjohtaja Marika Nöjd, marika.nojd@tallinksilja.com, 0400 207 704